Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, February 14, 2009

Kerja Lapangan-2: Kayu Madang menggamit perasaan..(1)

Sambungan...

Jalan2 bagi sesi pagi bagi kump. 2 untuk menyelesaikan tugasan tersebut tidak mengambil masa lebih daripada dua jam. Sekitar 11 pagi lebih, kami sudah berkumpul di Centre Point bagi 'memburu' tong-tong sampah utama bagi bangunan itu. Malangnya, harapan tidak kesampaian bila melihat tempat tersebut tertutup rapat tanpa diketahui sebab musababnya yang kukuh. Uhu..

Cik Aishah seterusnya memaklumkan yang pencarian tong-tong sampah sudah selesai. Kerja lapangan seterusnya adalah pada waktu petang selepas solat Jumaat ke Kayu Madang. Jadi, sekarang adalah masa untuk aktiviti bebas. Jeng3..

Aku mengambil kesempatan ni untuk pergi ke mana-mana kedai Celcom yang dapat memproses pertukaran nombor Maxis aku ni ke Celcom. Sejak dari Matriks lagi aku menjadi kipas-susah-mati Celcom. Aku masih ingat lagi masa di KML dulu, ramai juga kawan2 'mengadu' yang pengguna Celcom ni kononnya 'loaded' (banyak duit). Loo, aku guna Celcom tu sebab Celcom jela satu2nya yang menawarkan perkhidmatan panggilan ke rumah yang paling murah. Uhu..

Ada teman yang merancang untuk pergi ke DBKK selepas makan. Kami makan dekat restoran nasi ayam yang bersebelahan dengan restoran KFC di CP tu. Bestnya makan ramai2. Seingat aku, ni lah kali pertama kami makan beramai2 & kebetulan jalan2 kat CP tu dengan coursemate. Uhu. Mungkin kerana excited tu lah juga yang diorang semua order dua kali nasi ayam tu. Mantap sehingga menjilat bibir..! Disebabkan order dua kali tu lah juga, kami xsempat mendapatkan maklumat dari DBKK ditingkat 7 sebab pejabat dah tutup (12pm). Pa lagi, alang2 tinggal satu tingkat bah lagi p GSC. Ha2..

Kami solat Jumaat di belakang pasar Pelipin. Penuh ni. Dah la kebasahan lagi. Uhu. Selesai ja, aku dengan si Deq p KK Plaza. Dia p tandas, aku p kedai Celcom proses pertukaran nombor tu. Habis sign, sempat g aku beli 3 botol minyak wangi tar yang harganya cuma RM10.

Kemudian, kami berjumpa kat pasar buah2an tu dan makan puding kelapa. Aku xmakan sebab makan nangka. Ehe. Dekat2 2pm, kami berkumpul dekat Bus Stop Waterfront tu dan menunggu bas untuk ke Kayu Madang..

bersambung...

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!