Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Wednesday, November 11, 2009

Alumni SMATS - Gerak kerja Fasa ii

Assalamua'laikum w.b.t


Alhamdulillah, kita sudah dapat sedikit pencerahan untuk proses pendaftaran Persatuan Alumni SMATS (PASMATS) kita.

Walaupun mungkin kelihatan lewat untuk diuruskan dari segi masa, namun saya fikir tempoh masa yang diberikan sebelum ini di perbincangan di SMATS Group (Friendster), adalah memadai untuk pengetahuan semua warga SMATS.

Di dalam pos terakhir tersebut, saya ada sertakan pautan laman sesawang Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) untuk mendapatkan sedikit maklumat berkenaan tatacara/prosedur penubuhan dan pendaftaran sesuatu pertubuhan di Malaysia. Sila lihat kembali pos2 tersebut di Group SMATS (Friendster).

Ini kandungan e-mail yang saya hantar pada pihak ROS berkenaan kekeliruan kita tentang proses pendaftaran PASMATS:-

*Klik pada imej untuk besarkan saiz paparan
(Right-click and choose Open link in New Tab)


Rajah 1: E-mail saya kepada Pegawai ROS.




Rajah 2: Balasan e-mail oleh Puan Zainorshida Arshad. (Tarikh: 09/11/09)


Kesimpulan buat masa sekarang, pendaftaran PASMATS hendaklah terus kepada ROS.

Sebagai susulan, berikut agenda yang saya rancang dalam masa yang terdekat ini:-



Sekian sahaja untuk kali ini. Sebarang kemusykilan/maklum balas, sila ajukan terus kepada saya di ruangan 'Komen' di blog ini atau mana2 yang bersesuaian.

Terima kasih, wassalam.


Mohd. Samizul bin Samad
Pengerusi Ajk Penubuhan PASMATS

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!