Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Thursday, February 25, 2010

Salam Maulidurrasul 1431 Hijrah

Alhamdulillah, syukur kerana masih diberi ruang & peluang untuk memberi pengisian di blog ini. Walaupun ringkas, aku yakin ada yang menanti2 khabar barunya, ehe..

Hari ni, selesailah sudah tugasan selaku ketua bahagian peralatan & logistik sempena MSSD Tenom 2010 yang bermula 22hb yang lalu, 4 hari berturut2. Terasa suatu nikmat kepuasan bila dapat laksana tugas dengan sebaiknya. Payah yang berlalu, menghadirkan butir2 pengalaman yang berguna buat bekalan mendatang. Tambahan lagi, Guru Besar dah maklum awal2 yang aku akan dipilihnya lagi untuk MSSB Pedalaman Bawah nanti. SK. Paguokon masih terlibat dalam jawatankuasa pengelola cuma terhad kepada bahagian peralatan & logistik sahaja. Tu sebab aku dipilihnya lagi sebab ada dah pengalaman di peringkat daerah.

Lagi nikmat, sambutan junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w disambut esok hari, dan bersambung dengan cuti di hujung minggu. Terasa rindu, dengan kemeriahan sambutan yang diadakan terutamanya masa sekolah rendah dahulu..

Selamat menyambut Maulidurrasul diucapkan kepada seluruh muslimin dan muslimat.. ;)

Sebagai bacaan bersama, aku kongsikan satu cerita menarik sempena mengenang Hari Keputeraan Manusia Teragung seluruh semesta..


Insya Allah dipenulisan akan datang, akan aku kongsikan sedikit cerita yang dialami sepanjang minggu bertugas di MSSD Tenom.

Jumpa lagi, wassalam.. ;D

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!