Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Friday, April 23, 2010

CONTOH KERTAS KERJA PROGRAM

Assalamu'alaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Owh, sudah lama nda mengemas kini blog kesayangan ni.. Kalau orang ni, lama sudah mengkali majuk2, muahua3!

Maaf wat peminat semua sebab lama nda isi apa2 sini. Blog sebaik2nya paling kurang, dikemas kini seminggu sekali. Bukan kemas kini dengan login ja a, ehe..

Buat permulaan ni, aku mau pos ringkas ja. Aku mau kongsi dengan semua kenalan contoh kertas kerja program. Boleh juga jadi panduan buat mereka yang ingin merancang aktiviti. Dewasa kini, ramai kenalan yang merancang untuk berprogram. Ada yang alumni (reunion), ada yang di kampus, ada juga yang bersifat kemasyarakatan. Kurang2, ilmu yang aku sampaikan ni, menjadi amal kebajikan yang menyumbang pahala berterusan buat semua yang mengamalkannya.. ;)

Ok, di bawah ni ada pautan kertas kerja tu. Ubahsuai lah ikut kesesuaian tema program kamu ya.. Ni antara kertas kerja terbaik yang pernah aku buat dan lengkapkan. Aku pilih kertas kerja ni sebab ni lah program kemahasiswaan - yang aku terlibat secara langsung - yang terakhir di alam kampus dulu.. =)

Moga bermanfaat buat semua dan kalau ada apa, jangan lupa komen ya..! Enjoy..! v(^^,)


Klik imej di bawah untuk memulakan muat turun.



Nota: Sekiranya akses disekat, sila gunakan pautan ini [#01]

Baca juga: 

- PANDUAN MENULIS KERTAS KERJA
- PANDUAN PENULISAN ANGGARAN BELANJAWAN
- PANDUAN PENULISAN MINIT MESYUARAT
- PANDUAN PENULISAN LAPORAN PROJEK / AKTIVITI
Baru!
- CONTOH KERTAS KERJA BENGKEL BLOG

9 comments:

  1. terima kasih

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/7/13 15:44

    terimakasih

    ReplyDelete
  3. Anonymous14/7/13 20:16

    terima kasih.. sangat berguna :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous14/7/13 20:17

    saya sayang abang :) selamat berpuasa. terima kasih

    ReplyDelete
  5. Anonymous18/7/13 14:06

    Terima kasih.. saya ambil. :)

    ReplyDelete
  6. terbaik ada panduan seperti ini

    ReplyDelete
  7. terima kasih atas panduan ini

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!