Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, April 05, 2010

Myza BlogShop: "Serve You Better"

Assalam semua buat para pengunjung setia & pembaca MSS LaWLiET.. :]

Entri kali ni aku nak promo buat kenalan semua pasal satu BlogShop yang baru di senarai Follower ku.

BlogShop tu ada jual beberapa jenis tudung dan selendang. Antaranya; Anak Tudung Bonet, Tudung Bawal, dll. Mungkin ada juga produk lain yang berkait dengan tudung seperti aksesorinya (keronsang dll) tapi nda pula aku nampak lagi..

Jadi mana2 yang berminat, bolehlah usyar2 dulu kat: [SINI]

Aku pun bercadang juga untuk menghadiahkan sesuatu buat si dia di UMS sana.. Oupsz.. x>

Ohya, mungkin ada yang tertanya2 kenapa aku tetiba buat entri khas ni untuk promo pasal BlogShop tu walhal sebelum ni ada dah beberapa tetamu yang promo iklan diorang tapi nda pula aku buat 'pengumuman khas'..

Nak tahu kenapa? Alaa, buatlah 'siasatan' sikit.. Baru tahu & faham.. lol

Insya Allah dalam entri akan datang, aku akan buat promo untuk iklan sebelum ni yang dah jauh ditinggal.. Nampak adil lah juga kan..

Namun yang penting, aku promo BlogShop ni sebab ada beberapa aspek yang aku rasa istimewa & berkenan..

Tak faham juga? Nah bagi kata kunci buat korang.. "About Me".

Semoga berjaya 'menyelesaikannya' dan buat Myza, syabas atas usaha berani menceburi bidang keusahawanan (+Blogging x]) dan semoga terus berjaya & berkembang perniagaan anda..

SELAMAT MAJU JAYA...! ;D

2 comments:

  1. salam abg mijul..thanx a lot kerana mempromote blogshop saya! *terharu2!!* huhu
    and thanx jgak 4 ur wishes.. :)
    insya ALLAH i'll do my best in everything i do.. :)
    syukran~ salam.. :)

    ReplyDelete
  2. Wsalam.. Hai Mai. Iya, sama2 bah.. Promo besa2 ja bah tu, ehe. Jadi amcm bsnes skrg? Ni klu da amik minor pakej perniagaan ni, bleh dah A++... =)

    Maa'ssalamah & Good luck ya! ;)

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!