Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Friday, April 30, 2010

Persatuan Blogger Sabah [PBS] di SabahKini.net

[DIKEMASKINI]


Alhamdulillah, minggu terakhir April ditempuh dengan jayanya. Target untuk menghantar keempat2 borang laporan selewat2nya hari Jumaat [hari ini] tercapai jua... Yeahhh! ;D

Aku fikir, bukan mudah melengkapkannya dengan kondisi diri aku sekarang. Aku bukan sakit tapi ada hal lain yang bercampur-baur. Huh, susah juga mau menjelaskannya tapi mungkin kerana aku ada ok sikit bila ada benda2 yang tetiba ja ni datang tanpa diduga. Contohnya tadi petang, tetiba blackout. Naseb laptop ku ni disambung dengan UPS [Universal Power Supply?]. Jadi, selamatlah bahan2 kerja aku tengah hari tadi. Pa yang kureng, mesin scanner dalam bilik Guru Besar tiada sambungan UPS. Uhu..

Oh, nanti sambung cerita tu. Sekarang aku mau bagitau [sikijap ja] yang aku dah menghantar permohonan untuk menjadi ahli di Persatuan Blogger Sabah [PBS] di laman SabahKini.net. Hingga saat aku menulis ni, aku masih belum jumpa maklumat rasmi dari sumber rasmi PBS tu sendiri. Nda mengapa, nanti ketemu juga tu, ehe..

Bawah ni screenshot aku mendaftar tu...

 

Boleh rujuk di sini:- [KLIK]


Dan dalam 11:30 malam gitu, permohonan aku telahpun diterima. Aku orang yang ke-175! Angka ganjil! Hua2! ;D



Info PBS boleh rujuk di sini: [KLIK]


Ok, sampai di sini ja dulu.. Esok ada aktiviti kemasyarakatan lagi dekat Masjid. Kem Solat oleh SK. Paguokon, sekolah tempat aku bertugas sekarang.. Nda tau lah napa diorang buat masa cuti umum Hari Pekerja ni.. Eemmm.. Papun, kepada semua yang bekerja / pekerja di Malaysia, Selamat Hari Pekerja sy ucapkan...! Moga kita dpt mmantapkn lg kualiti kerja kita & melaksananya dgn penuh rasa tanggungjawab.

v(^^,)

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!