Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, July 03, 2010

Biarku Menjadi Lilin...

*Speaking.

Lama nda kemas kini blog alias 'diari' kesayangan ni. Ada banyak benda yang mau ditaip tapi masa pula selalu mencemburui. Tambahan pula sekarang, terpaksa guna talian sekolah. VSAT SchholNet. Celcom Broadband Advance ku kena potong sebab ada bil baki bulan Mei yang belum dibayar. RM67 pun kena sekat. Belum sampai RM300 had penggunaan pun..

Ketepikan hal ni. Pa yang penting, masih dapat Dalam Talian. Kalau VSAT tu masalah, aku masih ada alternatif yang ke-3, ehe3.

Ok untuk kali ni, saja mau kongsi lagu ni. Liriknya memang bagus.    


Biarku menjadi lilin
Memberikan cahaya
Terangi sekeliling dengan diri terbakar
Tak siapa yang sedar
Disaat kegelapan rela aku berkorban
Demi satu harapan

Biar masa berlari
Dan kau terus mendaki
Aku tenang di sini dengan sabar menanti
Tanpa dendam dan benci
Andainya kau terjatuh terluka dan tersungkur
Ku rawat biar sembuh

c/o
Aku tak kan bertanya
Apakah nanti balasannya
Setiap pengorbanan setiap pemberian
Demi satu ikatan

Keikhlasan dihati
Walaupun sering kau ragui
Pada suatu masa dan suatu ketika
Akan ketara jua

Biarku menjadi lilin
Memberikan cahaya
Saat kau kesepian saat kau kegelapan
Ku rela menerangkan

Aku senang begini dapat terus berbakti
Dengan cara sendiri

ulang c/o 

Tajuk: Biarku Menjadi Lilin
Artis: Pelangi

Insya-Allah tulisan akan datang pasal kenangan hari ni.. Nantikan.. x) 

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!