Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Wednesday, September 29, 2010

Kembali Dari Bercuti...

Assalamua'laikum peminat MSS semua..! Apa khabar anda di sana? Moga khabarnya baik-baik sayang juga ya.. Ehh? Macam lain pula ayat, ehe.. xD

Setelah lama menyepi, Alhamdulillah sampai juga masanya kekuatan dan keupayaan untuk meneruskan coretan aku di blog kesayangan ini. Satu-satunya laman aku [tapi domain masih Blogspot] yang boleh dikunjungi oleh semua orang yang memasuki alam maya - dunia Internet. Walaupun aku tersangat aktif 'menelaah' Facebook dan Twitter [dan sekali-sekala ke Friendster dan myfriends2u juga], aku tetap juga mengunjungi Blogspot sebab laman blog sekolah - tempat aku mencari nafkah dan ilmu-pengalaman - menggunakan domain Blogspot.

Banyak cerita dalam tempoh yang berlalu hampir sebulan, menarik untuk dikongsi sama. Mudah-mudahan di masa akan datang aku dapat menceritakannya sedikit demi sedikit dengan bantuan 'Daya ingatan berklu' [Clue Memory].

Dalam sedikit masa lagi, aku akan siapkan tulisan untuk Bahagian 2 - Aktiviti Keagamaan di Televisyen: Islam sahaja..? Anda boleh baca Bahagian 1 di sini

Sesiapa yang ada idea, cadangan atau pertanyaan mengenai tajuk tu, aku jemput dengan penuh hormat untuk dikongsi sama di blog ini.

Aku juga berharap dapat menulis lebih kerap lagi selepas ini. Hajat di hati, dua hingga tiga topik ditulis dalam sehari. Blog ini akan lebih banyak berubah ke arah cerita peribadi [diari] dan juga pengalaman-pengalaman yang menarik yang sesuai untuk dikongsi sebagai suatu ilmu pengetahuan dan amal kebajikan, insya Allah.

Sampai ketemu lagi! Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Batin dan Zahir..! ;D


Nota: Malam ni MSS berusaha dengan sepenuh upaya untuk menyiapkan Laporan Aktiviti dan Laporan Kehadiran FS bagi bulan September.

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!