Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, October 11, 2010

Buku Panas sudah sampai..!

Buku bikin panas SUDAH sampai..!

Seingat-ingat lupa aku, ini adalah buku yang pertama aku beli secara Dalam Talian [Online]. Ini juga buku yang aku fikir super eksklusif sebab bukan sembarangan kedai yang ada menjualnya. Eksklusif dari sudut 'tema' yang dibawa. Aku rasalah..

Baiklah, tanpa melengahkan lagi masa, marilah melihat buku apakah yang di-mengidamkan oleh MSS LaWLiET ini..!




Keganasan, Penipuan dan Internet; 
hegemoni media daulah pecah





Berminat? Hubungi laman di atas..


Harga = RM30. Pos = RM5. Aku cadang untuk kongsi sedikit sinopsis mengenainya nanti. Sinopsis dari bahagian 'Mukaddimah'. Setakat ini, aku sudah masuk ke cerita yang ke-4.


Nota: Aku pernah beritahu di Facebook yang aku mahu beli buku ni, ehe..

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!