Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Tuesday, October 19, 2010

Takziah buat rakan FS; Jumi n keluarga..

Pagi tadi, aku mendapat makluman dan berita sedih dari Group Facebook [FB] Fasilitator SchoolNet [FS] Sabah yang seorang rakan FS - Jumiati Abdul Razak - telah ditimpa musibah besar semalam.

Rumah kak Jumi dan keluarganya telah mengalami kebakaran. Tidak aku pasti tahap kebakaran itu tapi yang aku rasa pasti, ianya kebakaran besar. Setahu aku, kak Jumi tinggal di kawasan Likas, Kota Kinabalu. Aku juga cuba mencari dari mana-mana akhbar online yang ada memuatkan berita yang berkaitan. Malangnya, aku nda jumpa siang tadi. Setelah blogwalking, baru jumpa.. Dari blog FS Nurshizan. Pautannya ada di bawah. Menurut Utusan Malaysia Online, ianya berlaku di Inanam, pada waktu malam.

Kak Jumi merupakan FS di SKMM wilayah Sabah. Beliau merupakan FS ambilan sulung.

Berikut aku petik mesej yang aku terima..

Selamat pagi semua,

Di sini saya ingin maklumkan berita sedih yang rumah FS di SKMM iaitu Cik Jumiati Abdul Razak telah terbakar semalam.

Jika ada mana2 individu yang ingin meringankan beban Jumi dan sekeluarga bolehlah menghulurkan bantuan di akaun public bank Jumi.

Akaun Public Bank Jumi - 4 8 4 0 9 7 0 6 0 3

Sebarang bantuan dan sumbangan anda semua amatlah dihargai 


Buat kak Jumi dan keluarga, semoga ditabahkan hati dan bersabar sebanyak-banyaknya atas dugaan yang menimpa ini. Semoga Allah s.w.t memberikan hikmah yang lebih baik atas ujian yang sungguh berat ini.

Harap kita rakan-rakan FS dan kenalan beliau, serta pihak lain dapat juga menghulurkan tangan buat meringankan beban yang ditanggung oleh kak Jumi. 

-_-


Nota: Jika ada mana-mana rakan FS yang mempunyai berita sebegini untuk dikongsikan, harap dapat juga dikongsi bersama..

Ruj:
01. Facebook FS Sabah [klik]
02. FS Shizan - [klik]

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!