Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Sunday, November 28, 2010

Anugerah untuk Persahabatan

Assalamua'laikum w.b.t dan Salam sejahtera semua..! ;D

Di petang yang semakin senja ini, aku mendapat angin yang baik untuk menulis. Aku perlukan angin supaya aku terus berasa nyaman, sejuk, dan selesa semasa menulis.. ;D

Ribuan terima kasih dan setinggi penghargaan aku titipkan buat En. SASA [Bukan nama sebenar] dan Pn. Shizan [Nama yang aku panggil] kerana sudi memilih aku [samizul.net] sebagai penerima Anugerah Persahabatan yang sedang hangat diblog-blog Malaysia, YEAH!

Seperti yang mereka berdua telah sebutkan, anugerah ini sebenarnya bebas untuk dimiliki sesiapa pun. Sebagai seorang Blogger yang biasa-biasa ja, tidak se-gah artis atau orang ternama, kami tidak memilih bulu. Bagi aku, mudah saja. You follow me, I will follow you back undoubtedly . Blog merupakan suatu 'komuniti' atau perhimpunan yang tidak memerlukan sama sekali permit untuk berhimpun melakukan aktiviti dan menyuarakan pandangan dengan pelbagai jenis tapisan. Karenah birokrasi orang kata.

Kongsilah apa sahaja yang anda mahu kongsikan. Tapi kena beringat, biarlah berpada-pada dan menjaga tatasusila. Itu prinsip asas sebagai seorang Blogger. ^^,

Panjang pula aku membebel. Memang bakat untuk menulis panjang lebar ni macam sebuah ensiklopedia atau buku rujukan. Novel? Maaflah nak, abang nda minat novel-novel ni walaupun abang selalu beli majalah Pelita Bahasa. Layan cerpen, boleh lagi. 

Nah kita balik ke medan penganugerahan tadi. Haha.

Diorang dua ni bagi lambang Persahabatan bukan percuma pula..? Laa, kena jawap soalan cepu emas lah pula. Yelah2, aku jawap aa..

01. What do you think of SASA and Shizan's blog?

Kalau kata konsep, dua-dua memang berlainan jenis. SASA lebih ke arah bidang fotografi, dan Shizan pula lebih kepada ala-ala diari. Diari yang boleh semua tengok, ehe3..

SASA: Kau mau aku puji camna ni bos? Haha. SASA punya ni memang umphh lah semuanya. Nampak rekabentuk Header tu? Buatan sendiri tu. Dan banyak lagi lah. Apa yang menakjubkan aku ialah kemajuan blognya tu sangat cepat terutama dari segi Follower dan maklumbalas. Yang singgah tinggal komen lah. Aku antara Follower-nya yang awal. Jadi, rekabentuk, isi dan keadaan blognya masa dulu-dulu memang aku nampak. Naseb aku nda screenshoot tu SASA, haha! 

Cuma satu yang aku nda berkenan, penggunaan warna hitam tu sebagai background. Kadang payah mau nampak tulisan yang Dark juga. Mungkin aku sebab nda pakai cermin mata.. Memang aku nda pakai pun di bilik, haha.


Shizan: Seingat aku, Template yang kak Shizan pakai sekarang adalah perubahan kali ke-3. Betulkah kak? Ehe. Memandangkan blognya juga macam blogku sedang dalam proses naik taraf, maka tentu ada kesulitan atau yang kureng dinampak. Nda apa, pelan2 orang bilang.. Masing-masing ada citarasa dan idea sendiri.. ;D


02. List down your friends.

SASA masukkan aku sebagai Geng Spotingnya. Ingat semua, aku ada anugerah sebagai seorang yang spoting ok, haha. 

Kak Shizan pula masukkan aku sebagai Geng Cool. Cool bah ni..! Nombor satu lagi tu, muahua3 ;D

Aku nda ada pengelasan yang khusus buat kamu berdua. Kamu semua antara yang cambest bagi aku. Bagi aku, cukuplah kamu sudah menghidangkan pos-pos yang dapat aku baca dengan penuh nikmat. Senang ja mau tau bila aku datang. Periksa kat Feedjit tu, tengok OS Linux [gambar Tux], Kuala Lumpur, browser Chrome atau Firefox. 

Jadi, siapa yang aku ingin anugerahkan Friendship Award ini? 



Ya, anda semua Follower yang tersayang..! ;D Terimalah lambang ini seadanya dan paparkanlah di blog anda tanda persahabatan kita walaupun di alam maya.. Terima kasih atas kesudian anda semua..! ;D

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!