Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Sunday, November 21, 2010

Buat Insan Tersayang, Yang Terindah

Nah kali ni ayat romantik. Romantik lagi sedap bunyinya berbanding jiwang kan. Lagipun, boleh bawa dua maksud atau situasi yang berbeza. Orang romantik lwn Orang jiwang. Lain kan..

Buat Insan Tersayang, literalnya tuju pada yang tersayanglah kan.. Sayang sesuatu yang subjektif dan mempunyai pengelasannya tersendiri. Sayang aku pada keluarga, si dia, dan msslawliet* aku tidak sama. 

Aku terjumpa satu lagu yang menarik perhatian aku masa mendengar SabahFM. Apa lagi, terus YouTube lah video lagu tu, ehe..

Lagu ini, ku dedikasikan khas buat insan tersayang yang jauh di mata, tapi dekat di sanubari hati.. ;-')


Ada satu lagi lagu. Yang ini pula, dari si dia. Tajuknya, Yang Terindah. Dia pula duluan hantar lagu berbanding aku yang sudah janji. Sonod lagi, haha.

Bah apa kata kita terus layan lagunya ini. Dua-dua umphh dan membawa maksud tersirat yang tersendiri... ;-)


*Nama laptop aku

MSS: Mungkin boleh buat ulasan ringkas [review] nanti sama lirik lagu.. Lagi satu, abang minta maaf sebab lambat tulis ni.. Maaf a.. ;->

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!