Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Wednesday, December 29, 2010

BLOGWALKING SOFTWARE: NEW VERSION

Ini ada satu perisian [asalnya] untuk memudahkan para Blogger membuat Blogwalking. Blogwalking merupakan aktiviti ziarah dan merayau2 ke blog2 Follower dan rakan2 yang lain. Blogwalking adalah rutin wajib yang mesti didisiplinkan mengikut kadar yang termampu. Jangan pula bila dah popular dan terkenal, hanya tahu buat entri ja 50 kali sehari tapi malas tahap koala untuk blogwalking para Follower dan meninggalkan komen di blog mereka.

Ketika aku blogwalking di laman jiwakacau, aku nampak perisian ini bukan apa yang aku bayangkan. Perisian, semestinya ada pemasangan [installation]. Tapi masa aku ziarah tu, ianya sebuah weblog yang menghimpunkan bloggers yang sudah berdaftar dengan jiwakacau.com.

Apapun, yang menariknya weblog ini memaparkan sehingga lima bloggers dalam satu halaman [page]. Ini bermaksud, kita telah melawat lima weblog dalam satu masa dan menambah nilai trafik mereka. Hebat bukan?

Jadi, bagi yang berminat untuk maklumat lebih lanjut, bolehlah klik banner di sebelah tu ya.. ^^,
 

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!