Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, December 13, 2010

MARI MAIN BADMINTON

Assalamua'laikum w.b.t dan Salam Sejahtera..!

Hampir mahu bersawang weblog ku ini, ehe. 

Bukan apa, aku bertambah sibuk bermula minggu lepas sehingga ke hujung tahun ini..

Sambil2 mengadakan Kelas TMK [Teknologi Maklumat dan Komunikasi] buat murid2 sempena cuti sekolah ini, aku juga ada komitmen untuk menjayakan program alumni SMATS.

Ini semua medan untuk meraih dan menimba ilmu dan pengalaman sebanyak mungkin demi bekalan masa hadapan.

Sambil2 itu juga, aku melibatkan diri dalam arena sukan. Walaupun nama ku langsung tidak dikenali sebagai 'bintang' semasa dibangku sekolah, tapi kini aku sedang menjadi 'bintang' sukan. Sukan Badminton. Uniknya, 'kebangkitan' ini muncul di sekolah, tempat aku bertugas selaku Fasilitator SchoolNet ~ Agen Pembudaya TMK.


"Agen Pembudaya Badminton" di SK. Paguokon. Sampai sanggup buat gelanggang di atas padang untuk buat latihan..


Balik cerita asal, aku ingin mengajak semua kenalan yang ada di Tenom untuk turut serta bermain Badminton dengan aku dan cikgu Ahmad. 

Mana tahan main Single sepanjang dua jam. Chong Wei atau Lin Dan pun sudah tentu tidak tahan bermain dua jam terus.

Jadi, kami ajak yang lain supaya sekali-sekala, ada juga untuk Double.

Ni jadual dan masanya...

LEMBAGA SUKAN NEGERI SABAH
Resit Am Kompleks Sukan [B No. 077588]

Tarikh: 07 Disember 2010

Kawasan: Kompleks Sukan Tenom

Tempat Permainan: Gelanggang Tiga [3]

Tarikh: [Sepanjang Disember]

07hb [Selasa]
14hb [Selasa]
17hb [Jumaat]
21hb [Selasa]
24hb [Jumaat]
28hb [Selasa]
31hb [Jumaat]

Masa: 4:00pm - 6:00pm

Bayaran sewa untuk gelanggang telah dijelaskan sepenuhnya. Jadi, marilah datang memeriahkan! ;D

Ni lah gelanggang di Kompleks Sukan Tenom. Ni masa Perlawanan Persahabatan antara SK. Pekan dan SK. Paguokon.


Nota: Memandangkan aku sibuk dalam dua minggu ni masa hujung minggu, jadi jadual hari Jumaat akan diganti pada hari yang lain yang ada kekosongan..




No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!