Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Thursday, December 16, 2010

SASA SUKA MSS?

HANGAT! TAPI BELUM SAMPAI KE TAHAP HANGIIITT! XD

Apa kes ni SASA main L.O.V.E ni kat MSS?

Kamu kenal kah SASA ni sapa? MSS?

Loo, kalau MSS pun tak kenal, sedih lah wey.. Kalau SASA tu kamu tak kenal sini, tak pa lah juga.. Muahua3!

Ceritanya begini. SASA dapat satu 'Kad Cinta' dari seorang gadis yang belum aku ketahui sama ada benar-benar gadis yang cun atau tidak. Gurau ya..

Tapi yang buat aku menjerit [secara senyap] ni, hensem sangat kah aku sampai di Tag untuk menerima L.O.V.E Award ni dari Encik SASA?

Eh sekejap2, jangan fikir blue ok. SASA bukan gay, lebih2 lagi MSS. SASA dan MSS geng karas. Tapi jiwa santun. Bukan lembut ya, muahua3.

Buat kejutan tapi tidak mengejutkan. Apalah MSS ni. L.O.V.E ni bukan maksudnya c.i.n.t.a. Apatah lagi bawa maksud c.i.n.t.a nyanyian kumpulan XPDC. L.O.V.E di sini membawa maksud "sayang".



Oleh kerana ianya bab "sayang", maka soalan2 wajib-jawab pun diselit juga dalam cubaan untuk mengkantoikan siapakah "Sayang" mereka yang di-tag. WAJIB jawab tuu..! Kununlah, hua2..

01. SIAPA ORANG YANG PALING KORANG SAYANG?

Hah kan dah aku kata tadi. Soalan pertama awal2 sudah tiada tapis2 lagi. Direct to the point. Tapi aku masih boleh mengolah soalan supaya jadi umum.. Muahua3.

Ni SASA, kau mahu tahu satu orang kah atau ramai2? Kalau aku terus2 sebut ramai, nanti kau set aku ni Lelaki Pemain pula. LOL.

Serius2. Semua orang yang ada di sekeliling dan yang aku kenal, aku ada rasa sayang atau kasih. Apa beza antara kasih dan sayang? Hah, ni kena lawat lagi weblog aku ni di masa akan datang. Aku mau tulis pasal perbezaan ni, ehe.

Yang aku ada rasa sayang, ramai. Yang paling aku sayang pun, masih ramai.

No.1: Penegak cahaya Islam yang diketuai oleh penghulu segala Nabi iaitu manusia teragung di alam dunia ini; Nabi Muhammad S.A.W. Aku rock, rock juga. Tapi aku tak tinggal kirimkan selawat bila nama insan mulia ini disebut.

No.2: Kaum Keluarga. Tanpa Ibu Bapa, dapatkah kita menikmati hidup di dunia ini lalu berbahagia dan sentiasa angaukan si dia "buah hati pengarang perasaan"..?

No.3: Orang yang menyayangi aku sesayang-sayangnya sayang.. Err, boleh faham kah ayat tu? Ehe..


02. KENAPA KORANG SAYANG ORANG YANG KORANG SAYANG TUE?

Sebab mereka membuatkan aku menyayangi mereka..


03. Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.

"Boleh kau/kamu terus sayang sama aku..?"


04. Lepas tue,korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue =)

15 orang ni cuma aku ingin sampaikan salam kasih sayang yang diwakili oleh L.O.V.E Award ni. Bukan ayat di soalan no.3 tu a, muahua3! XD

















Demikianlah penama2 yang telah menerima anugerah Nobel L.O.V.E Award dari samizul.net.   Aku harap, kamu semua sudi menerima Award ini. Tayang kat blog [+sapa yang kirim k] dan jangan lupa jawab semua soalan yang aku sudah kena wajib jawab di atas tu ok..1 =D

Aku tahu ada yang jarang dapat atau belum lagi aktif balik berblog tapi rasa sayang sepatutnya tidak pudar dek mamahan usia, masa bukan..? ;D


Nota: Misi menyampaikan pengumuman akan dibuat bila line BB ok. Jutaan kalungan terima kasih buat SASA atas ingatan dan "sayang" yang diberikan.. Miaha3..! XD 

4 comments:

  1. ble jwb g ker tag nie? wlpun nmpk mcm lma sdh kena tag?ha3

    ReplyDelete
  2. @Nur Armilla Mejon Boleh bahh kalau luvi.. Tunggu2 juga ni luvi jawab Tag.. ;p

    ReplyDelete
  3. @Nur Armilla Mejon Ok set! lawliet nanti2kan ni.. =)

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!