Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Tuesday, January 25, 2011

Aku senior yang 'Cool'

Aku seorang senior yang 'cool' baybeh.

APA?! Nda percaya meh.. Hah ni aku tunjuk gambar sebagai bukti. 100% tulen.

Kredit: whateverwan.blogspot dan samizul.net

MUAHUA3!

'Pengiktirafan' ini dianugerahkan kepadaku oleh seorang junior se-program masa di UMS lama dahulu. Wan Fadhilah. Masa aku di Tahun Ketiga, dia di Tahun Pertama. Dia kenal dengan seorang juga junior yang aku teman dan mesra iaitu Claston Nadron, Tahun Kedua masa tu. Kedua2 juniorku ni menempa nama dalam dunia kepimpinan mahasiswa. Inilah korelasi kedua yang signifikan antara kami bertiga selepas ditakdirkan sealiran - Environmentalist.

Baik, tanpa melengahkan masa, mari baca temuramah eksklusif kami berdua.. Jeng3.. ;>

Bila korang tulis entry?

Aku suka menulis di waktu yang lenggang tapi nda lah sunyi sangat. Selalunya, banyak isu dan cerita yang aku mahu tulis tapi masih di luar batas kemampuan dari segi masa dan ruang. Apa2 entri yang muncul di blogku samizul.net boleh kira yang the best among the best. Yalah, aku mana suka tulis atau update blog semberono ja semata2 mahu tingkatkan trafik dan kejar fulu$. Muahua3!

Adakah korang blogwalking hari-hari?

Ini rutin. Aku suka tonjolkan kehadiran aku di blog yang aku singgah. Kalau tiada di komen, periksa Feedjit kamu dan tengok OS gambar Penguin/Tux, browser Chrome, KL. Itu aku. Kalau internet dan my lappy lawliet ok, jangankan blogwalking. Blogjogging sudah jadinya.. XD

Nyatakan 3 blog yang korang suka baca

Tiga? Mana cukup ni, ehe. Ok aku bagi tiga. Tapi yang tiga ni bukanlah bermaksud diorang sentiasa #1, #2 dan #3..


Apa korang akan cakap pada Wan bila jumpa Wan?

"As Salam.. Hai Wan, kali pertama ya kita bertemu? Boleh jumpa lagi..?" [sambil senyum2 manis.. ;>]

Tag 5 blogger yang korang rasa 'Cool Like A Snow'.

Tukar Tiub - Ni sifu nda-rasmi-jarak-jauh aku dalam bab penulisan KOK: Kritikal-Olahan-Kreatif. Kamu perlukan fikrah yang neutral sebelum mengunjungi blog ini, kah kah kah!

Melayu Ubuntu - Antara sumber rujukan aku pasal dunia Sistem Operasi [OS] Ubuntu Linux dalam Bahasa Melayu selepas jomlinux.com

WASABER - Ni komuniti blogger Sabah yang terbaek punya aku jumpa sekarang. Cool sebab merai dan mengutamakan Wasaber!

Pecah Kata - Ni salah seorang Wasaber dalam WASABER. Cool sebab dia kerap update blog dalam bentuk cerita yang aku rasakan 'standard'. Hanya aku yang faham standard yang macam manakah itu, ehe3..

Vintage Rose - Ni juniorku masa di SMATSKB. Cool sebab gaya penulisannya juga masuk dalam senarai standard aku, ehe..


Ni pun kira sikit juga lima blogger ni. Mahu tag ramai2 tapi malas pula ulas panjang2.. ;p

Akhir kata, setinggi2 terima kasih buat Wan sebab sudi tag abang sebagai senior yang cool ya.. Dalam banyak2 seniormu, abang samizul jugalah yang 'menang'.. Muahua3! ;D


Focus + Steady = Cool


Nota: Wan antara yang berani tampil menganggap aku seorang lelaki yang cool. Rata2 yang lain, kata aku seorang yang serius, muka ustaz, dan bijak-pandai. Aku sangat suka yang bijak-pandai tu.. ;p

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!