Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Sunday, January 16, 2011

Maya dan Fana

MAAF buat para peminat sekalian yang lama menanti dan tertunggu2 ke manakah empunya diri ini pergi menghilang dan berbuat.

Dalam tsunami teknologi masa kini, aku ada keyakinan bahawa Facebook dan Twitter atau Blog boleh menjadi satu penanda [indicator] sama ada seseorang itu sakit, susah, sibuk, mahupun mungkin telah tiada di alam fana ini.. Kalau nampak si A 'muncul' di alam maya, ucapkanlah syukur Alhamdulillah.. Si A masih wujud di alam fana ini.

Apapun, terima kasih atas kesabaran dan kesetiaan semua... XD

Dalam beberapa hari ni, aku amat sibuk - seperti hari2 biasa.

Dalam banyak2 sibuk tu, ada beberapa keutamaan yang terpaksa ditinggalkan buat sementara waktu.

Antaranya, update blog. Weblog aku ni jauh lebih utama dan penting berbanding update aku di Facebook atau Twitter.

Dalam masa2 tu, aku sedang memikirkan dan menyiasat suatu persoalan;

"Apakah beza dari sudut kedudukan dan 'ketuanan' antara Orang Asal [baca: Orang Asli] dan Bumiputera - Dahulu, masa kini dan akan datang?" 

Aku budak sedang belajar. Dan aku nda akan pandai habis belajar. Belajar bagi aku samalah seperti menyedut oksigen - tugas selagi jasad dikandung hayat.

Jadi, kalau ada pendapat atau komen, jangan malu2 untuk berkongsikannya di bawah ini.

Sistem komen weblog ini sudah cukup canggih. Ia patut membanggakan seseorang bila dia mengambil peluang untuk mencuba dan merasai pengalaman menggunakannya.


Nota: Melawak ja persoalan tu, muahua3! Lepas ni aku mahu update pemenang Pertandingan Sulung samizul.net. YEAHHH! ;D

2 comments:

  1. hohoho..sapa si A tue r? -_-

    ReplyDelete
  2. @Nur Armilla Mejon Aiseh, contoh ja bah pula tu.. A = Si Polan. Ehe.. ^_^

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!