Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, January 01, 2011

Penutup Yang Indah [02]

Tahun Baru 2011 baru 'bernyawa' beberapa jam. Macam2 kisah, cerita dan peristiwa sempena tahun baru ini. Ada peristiwa positif, ada yang negatif. Ada kisah pesimis, ada kisah optimis / oportunis. Ada cerita ceria, ada yang duka.

Aku ada mengomel semalam, mengenai pengalamanku sempena tahun baru 2011. Seperti biasa, aku sebenarnya berdebar2 juga menanti ketibaan pusingan tahun yang baru. Macam masa sekolah dulu. Tahun baru, sesi persekolahan baru. Selain itu, tahun baru tiada apa2 yang istimewa sangat bagiku. Aku melaluinya seperti melalui hari2 yang biasa.

Pagi tadi, mama dan kakak sepupu bertolak balik ke KK. Kali ini mereka cadang untuk ikut jalan Tambunan-Penampang. Kepingin ingin melintas dan melihat pemandangan di Gunung Emas.

Aku pun ikut sama sampai ke Keningau. Bawa bersiar2 sekejap di Taman Pertanian Sabah dan sekitar Pekan Tenom. Begitu juga di Bandar Keningau. Setelah makan tengahari, maka kami pun berpisah. Aku ke Terminal Keningau-Tenom untu balik ke Tenom. Petang esok, ada mesyuarat khas pentadbiran dan guru di sekolah. Aku masih menumpang di sekolah.

Buat adikku Rosilah Samad, Selamat Ulangtahun Hari Lahir yang ke-14 hari ini! Moga semuanya berjalan baik dan lancar semasa pendaftaran esok.. ^^,

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!