Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, January 31, 2011

Selamat Pengantin Baru Waniey!

Kredit: facebook n samizul.net
Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Nur Shazwanie Apandi [maaf kalau ada salah ejaan, ehe], kenalan seprogram sewaktu di UMS dahulu. Kami memanggilnya 'Waniey'.

Cik Waniey [insya-Allah bermula esok akan bergelar Puan] akan melangsungkan perkahwinan dengan pasangan En. Abdullah Sanie Adnan pada 01 Febuari 2011, iaitu esok hari.

Acara bermula tengah hari sehingga malam [12:30pm - 08:00pm], bertempat di Taman Rantau Mas [Blok O 170], Rantau Panjang, Kelantan.

Kredit: FB Waniey
Terima kasih atas jemputan ya Waniey dan keluarga. Maaf aku nda berpeluang datang... Sedih bila mengenangkan 'keuzuran' aku yang menyebabkan kesemua jemputan nikah atau kahwin sahabat, rakan atau kenalan [setakat ni lah] aku nda dapat datang... Sob3.. x-(

Apapun, TAHNIAH dan SELAMAT BERBAHAGIA hingga selama2nya buat Waniey dan pasangan. Selamat Pengantin Baru! d(^^,)

Nota: Giliran lawliet bila? Hie hie hie ;-> 

2 comments:

  1. thaniah kwn mijul^_^
    *knpa tnya lawliet, xtnya tuan lawliet kn*

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!