Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Sunday, January 16, 2011

Siapa MENANG Pertandingan Sulung samizul.net?

Tibalah waktu yang dijanjikan, pemenang sulung bagi Pertandingan Sulung samizul.net akan dinobatkan...! 'Pemasyhuran' ini adalah sejarah! Sejarah buat aku dan semua peserta..! ;D

Pertandingan Sulung tu bermaksud, pertandingan yang pertama kali aku anjurkan di weblog ku ini. Pertandingan ni mudah ja. Maklumat lanjut, baca sini.

Sebelum itu, aku minta maaf banyak2 sebab lambat sangat umumkan pemenang ni. Kesian calon2 menunggu, ehe..

Bah, tanpa membuang masa, mari kita mulakan. Kita mula dengan membuat sedikit imbas semula terma syarat untuk menang di Pertandingan Sulung ni.. Tengok gambar bawah ni..

Terma Syarat


Sekarang, kita lihat pula calon pemenang. Setelah angka 1,234 tu dilepasi, hanya ada dua sahaja penyertaan yang melepasi kesemua syarat di atas. CUMA, ada sedikit perubahan pada kedudukan.

Mari kita lihat penyertaan dari En. SASA.

Ini Emel snapshot yang beliau hantar:

Emel En. SASA

Dan ini pula snapshot untuk pertandingan:

Snapshot En. SASA

Sekarang, kita lihat penyertaan calon yang kedua pula iaitu dari En. Farid @ KreatifBuzz.

Ini Emel snapshot yang beliau hantar:

Emel En. Farid @ KreatifBuzz


Ini pula snapshot untuk pertandingan:

Snapshot En. Farid @ KreatifBuzz


Nah, ada nampak perbezaan?

Sudah dapat teka siapa yang dapat hadiah No.1?



DENGAN INI, diumumkan..... Tempat Pertama bagi Pertandingan Sulung samizul.net jatuh kepada....


Dan Tempat Kedua, dimenangi oleh.....



~ SYABAS dan TAHNiAH DIUCAPKAN! ~

MaRi LaWaT bLOg MeReKa BeRdUa SeKaRaNg...!!!


Terima kasih banyak atas kesudian menyertai pertandinganku yang nda seberapa ini... Pertandingan ni ada udang di balik nasi. Ni lah antara taktik dan strategi Nuffnanger masa dapat BE.. Walaupun aku nda berapa minat n kisah pasal tu, tapi saja buat pertandingan ni untuk bagi 'bayangan' bagi mereka yang berminat untuk mengambil peduli.. ;D


Nota: Aku mau buat gambar animasi untuk pemenang tayang di blog masing2. Ala, macam "xXx Award" tu.. Tapi, nda sempat eh.. Ada masa aku siapkan aa.. d(^^,)

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!