Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Friday, February 11, 2011

Churp2 minta maaf sama aku

Assalamu'alaikum dan Salam sejahtera..

Kenal Churp2? Hah kalau nda kenal, boleh klik sini. Dengan Churp2, kita [yang hari2 ngadap tenet ni] boleh menjana pendapatan sampingan sama ada secara aktif, atau pasif. Sudah terbuka laman Churp2 yang kamu buka tadi? Bah daftarlah segera sana, ehe3.. ;-)

Balik ke tajuk utama, Churp2 telah mengirim satu emel [petang tadi] yang tajuknya cukup mengelisahkan dan menggugat poket hati Churper.

Kredit: Churp2

Aik, macam mana 'terpilih' masuk kategori orang yang buat Fraud ClickS ni? Aku memang ada promosi iklan dari Churp2, tapi bukan dengan main tipu atau suruh 'geng2 sulit' untuk klik satu sama lain.

Bayangkan kalau CEO dan seluruh bos/pekerja Churp2 tidak menghalalkan pendapatan yang telah mengembungkan dompet kamu dengan pantas dan mudah sebegitu, siaplah dapat 'sumpahan', ehe. 

Tapi, kepada yang jujur dan 'gentleman' dalam persaingan, kebenaran dan kemenangan akan berpihak kepadanya. Mari tengok salah satu contoh gentleman yang aku maksudkan:-

Kredit: Churp2

Muahua3! XD

Nota: Pernah juga terlibat dengan geng tu tapi lepas bagi idea kaw2, timbul rasa bersalah. Lalu, aku pun membebaskan diri... ^^,  

8 comments:

  1. aku tidak reti la churp2 nihhh..huuuhuu

    ReplyDelete
  2. Saya pun tak reti macam mana benda ni berfungsi...
    Memang ada akaun burung biru nie, dah berdozen juga lah iklan yang kena share...Jumlah setakat ni RM0.00 (huahuahuahua)...

    Saya bukan kaki twitter atau duduk ngadap tenet siang malam, so pendapatan pun tak masyuk lah kot...twitter tu pun tak tau nak guna. huhuhu...alangkah jakunnya rasa diri ini (~~)

    ReplyDelete
  3. kak lagi laa enda tau mcmana fungsi churp2, blom berpeluang mengeksplori.. kekeke

    ReplyDelete
  4. @kira kekuri Kalau pernah pasang Nuffnang, Churp2 senanglah untuk dia, ehe. Mungkin pos senior yang ini boleh membantu.. ^^,

    http://www.samizul.net/2010/12/antara-churp2-dan-nuffnang.html

    ReplyDelete
  5. @Sumandak Kinabalu Senang ja ni Sis. Sama macam Nuffnang juga. Cuma, Nuffnang 'sekali buat'. Churp2, sentiasa ada iklan baru sama ada yang kita kena Share atau kita tulis ayat promosi untuk iklankan tugasan tu..

    Kalau Share, sekali klik dapatlah RM. Tiada orang klik, xdapatlah RM.

    Tapi kalau 'tugasan' tu, bila da kena Approve, pasti dapat RM punya.. ^^,

    http://www.samizul.net/2010/12/antara-churp2-dan-nuffnang.html

    ReplyDelete
  6. @syafeika edora Ika ada dapat emel ni juga kah?

    ReplyDelete
  7. @MRS Sufyan SHIeZAN Akak nda payah berChurp2 sudah.. Ada bisnes sudah kan, muahua3! ;D

    Kak, bagus akak buat satu gambar yang mewakili produk akak, nanti aku promo di blogku ni macam iklan Churp2 di sidebar tu.. Tapi akak punya mungkin ngam saiz besar lah dari saiz iklan sekarang tu, ehe.. d(^^,)

    Pasal Churp2 ni, aku sudah tulis sedikit pengenalannya.. ^^,

    http://www.samizul.net/2010/12/antara-churp2-dan-nuffnang.html

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!