Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, February 12, 2011

Kursus Usahawan Perkongsian Bijak Cemerlang

Assalamua'laikum dan salam sejahtera.

Kepada mereka yang [sangat] berminat dalam bidang keusahawanan, ini berita baik untuk anda.

Satu kursus iaitu Kursus Usahawan Perkongsian Bijak Cemerlang [PBC] akan diadakan di Marina Resort, daerah Kudat, Sabah. Berikut adalah butirannya:

Aktiviti: Kursus Usahawan Perkongsian Bijak Cemerlang
Tarikh: 19 - 20 Mac 2011
Tempat: Marina Resort, Kudat [Peta]
Yuran: RM150 [Setakat ini]

Bagi yang berminat, bolehlah mendapatkan maklumat lanjut di sini atau iklan di bawah.

Ihsan: PBC

Nota: Sekurang-kurangnya, ada tiga orang yang aku kenal sangat-sangat dalam gambar tu, ehe.. d(^^,)

6 comments:

  1. Hahah.. Aku pn kenal laaa~~~
    Pengarah tu.. Penolong pengarah tu..

    Cm mo ikut tp xcuti woo.. =(

    ReplyDelete
  2. macam mau join.ada sijil ka samizul?

    ReplyDelete
  3. byk aku kenal ni. hahaha. utk HPA seja ka ni?

    ReplyDelete
  4. @dyeela Ekk, iyabah Dyeela.. Alamak, mesti aku pun kau kenal sangat lah tu kan.. x>

    Diorang buat Sabtu Ahad juga tu, ehe..

    ReplyDelete
  5. @Catherine- Hubungi Pengarah / Timb. Pengarah tu untuk pendaftaran.. Ada tu no.fon diorang, ehe. Kalau yuran RM150, rasanya adalah tu sijil. Tapi aku pun nda boleh pastikan. Kalau ada update apa2, nanti aku tambah sini ya.. ^^,

    ReplyDelete
  6. @.fadzmie.met. Waa, kau lagi mantop ni, ha2. Tapi yang satu tu, kompom lah kita dua kenal betul, muahua3! ;D Rasanya nda. Terbuka. Cuma aku rasa, diorang bisnes HPA lah mengkali..

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!