Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Thursday, February 10, 2011

Tag: Kerja Rumah!

Ini Kerja Rumah. Sementara mengisi masa lapang orang bilang.. ;-)

Aku berbesar hati untuk menjawap Tag yang dibuat oleh Nunui Joe. Nah apa lagi, peluang ni untuk kamu kenal-kenal pasal aku, hua2! ;D

1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu ?
Online - Blogwalking.


2. Dua jam yang lalu?
Online - Juga Blogwalking.


3. Anda suka?
Hati senang.


4 . Minggu lepas?
Aku tiada balik cuti Raya Cina.


5 . Tiga lagu yang anda boleh dengar berkali - kali
a. Dari Kumpulan Kristal
b. Dari Faizal Tahir
c. Semua kumpulan Nasyid


6 . Tiga binatang yang anda tidak suka?
a. SEMUT!
b. Lalat
c. Nyamuk


7 . Lima fakta tentang anda
a. Lelaki
b. Bercermin mata
c. Bermuka serius
d. 'Naik pangkat' jadi Sulung
e. Suka buat kerja sendiri


8 . Tahun depan mungkin?
Saya sudah kaya-raya, muahua3!


9 . Anda tidak reti?
Mengenali / membezakan jenis-jenis ikan, sayur-sayuran, dan tumbuh-tumbuhan.


10 . Anda pandai?
Bermain catur.


11. Kawan anda ?
Ada ramai tapi 95% jauh dari aku, ehe.


12 . Anda ada?
Banyak buku.


13. Anda seorang?
Pendiam.


14 . Adik anda ?
Ada empat orang. Tiga perempuan, yang bongsu lelaki.


15 . Anda tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
a. Komputer dan Internet
b. Membeli dan membuang masa di kedai buku
c. Mendengar lagu kesukaan
d. Perasaan buruk yang datang menggugat kesejahteraan minda 


16 . Bilakah pertama kali anda bercinta?
Masa budak-budak. Cinta Kancil orang bilang, lol!


17 . Perkara yang orang selalu tidak percaya tentang anda?
a. Aku ada bakat detektif dan genius. 
b. Tidak pandai berenang
c. Tidak pandai menunggang basikal, motorsikal, dan memandu kereta.


18 . Anda rindu?
Zaman Persekolahan


19 . Anda tidak sabar?
Menghidupkan komputer dan online!


20 . Lima laman yang anda selalu layari?
a. Blogger/Google
b. Facebook
c. webmail.samizul.net
d. Akhbar Online dan yang padat dengan info
e. Web pasal Linux / Ubuntu dan Manga Stream


Sekarang, aku tag SEMUA RAKAN BLOGGERKU yang sudi untuk menjawap Tag ini, yeah!

Kalau ada soalan tapi segan-segan mahu tanya diruangan komen, boleh kirimkan di sini:

http://formspring.me/SAMiZUL

Terima kasih dan selamat menyiapkan Kerja Rumah kamu tu...! ;D

8 comments:

  1. aku maw jawab ni bole ka?? hehe :D

    ReplyDelete
  2. @kira kekuri Eh napa pula nda.. Sangat dialu2kan bah.. Cuma jan lupa backlink a, ehe.. Nantip siap senior datang k.. d(^^,)

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. Ba aku kasi siap ne homework la dulu ya.. hahaha

    ReplyDelete
  4. Rajinnya jawab tag.....
    Ni Samizul duduk mana ni?
    kami bercadang mau buat 1st SBC Gathering.

    ReplyDelete
  5. ahahaha...
    hi lelaki berkaca mata...
    lawak lah ko ni ging!
    sentiki! entrimu bisa buat aku terketawa! ahahaha...:D

    ReplyDelete
  6. @dyeela Nah ngam. Kalau sudah siap, jangan lupa 'hantar' cepat2 a.. ;D

    ReplyDelete
  7. @Sabahan Bloggers Club Sambil2 mengisi masa lapang bah tu. Lagipun, boleh juga memesrakan lagi hubungan sesama blogger.. x)

    Sy sekarang di Tenom..

    Waa, mau buat 1st Gath sudah SBC a.. MANTOP! [mantap+meletup] d(^^,)

    Cadangan, bila mau buat tu a? Ehe3.. ^^,

    ReplyDelete
  8. @Zurina J. Buyuk kau, aku nda dapat panggil macam yang dalam Tag, muahua3! Ekk, lawak kah.. Aku serius ni taww.. xp

    Nah sentiki kita.. d(^^,)

    u/p: Eh macam salah gaya ja sentiki tu.. XD

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!