Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Wednesday, March 23, 2011

Ekspo Asas Perniagaan n Keusahawanan UMS

Khabarnya ada satu ekspo sedang berlangsung di UMS. Ekspo Asas Perniagaan n Keusahawanan [APK] UMS. Apa sebenarnya yang membuatkan saya menulis tentang berita ini ialah kerana saya ingin membantu mempromosi bukan sahaja 'kewujudan' ekspo ini tetapi juga untuk mempromosi produk hasil tangan Cik Milla dan rakan-rakan yang berkecimpung dengan dunia perniagaan sebagai 'pendatang baru'.. ;-)

TEMPAT: PERKARANGAN DKP1


(1 ) FUNKY DOLLS
SPECIAL PRICE RAM 3 TO RM 7
BUY 1 FREE 1 (RM 7)

(2) HAIR PINS 
1 PIN = RM1
3 PIN = RM 2


MOST OF THEM ARE WELCOME TO OUR FUNKY BB SHOP.
ENJOY OUR UNIQUE PRODUCT WITH OFFERS

FOR MORE INFORMATION :

LISA 0149522319
LIUS 0145579282
EMA 0128248465

Dan ini beberapa keping gambar yang dicopet dari empunya blog. Orang minat kucing, memang kucinglah juga patungnya. Lepas ni, bolehlah jahitkan baju meow sekali kan.. Ngeh3.. XD




Pesan Cik Milla:-


p/s : kalau ada yang berminat, ble lah tempah kat aku. hahaha....

* ohya, kalau aku dapat banyak untung, nanti aku bagitau korang semua ya.hahaha

Siapa-siapa yang berminat, bolehlah berhubung terus ya dengan mereka. Saya ni cuma tukang promo tak rasmi ja.. Hahaha!

6 comments:

  1. aiseh, ada buat promosi pla taw.thanks abg sam^^ nti bgi hdiah ptung meow+bju meow ek.hua3

    ReplyDelete
  2. @Nur Armilla Mejon Sama2 kasih.. Iya, ada.. Abg Sam mau membodek bah ni.. Nah kan terus dapat patung meow+baju meow yang dijahit sendiri sudah.. Muahua3! ;D

    ReplyDelete
  3. wow.kene serbu nih.hahah

    ReplyDelete
  4. abg sam : hahaha...sarius nie maw bgi.jeng3;) tunggu jak ek^^

    syafiQ : jom serbu kt UMS ek.jumpa d sna^^

    ReplyDelete
  5. @syafiqakarim Serbu, jangan tak serbu, ehe..

    ReplyDelete
  6. @Nur Armilla Mejon Wow, sarius bah pula.. Jeng3, lawliet dapat patung meow, yeyah.. Muahua3! ;D

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!