Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Friday, March 11, 2011

Rombongan ke Keningau

Assalamu'alaikum dan Salam sejahtera

Insya-Allah petang ni rombongan dari Lagud Sebrang, Tenom akan ke Keningau sempena majlis istimewa adik kepada seorang kariah Masjid al-Fath. Apa yang aku tahu, majlis itu ialah majlis pertunangan atau mungkin menghantar Berian. Nda dapat butiran lanjut sebab dengar gitu2 ja. Maklumlah, aku ni bukannya suka sangat untuk memasang telinga walaupun tahap kepekaan telinga hampir mencapai 4.00. Haha!

Kalau jadi dapat ikut, aku akan berpeluang untuk melihat tempat kejadian kemalangan maut Isnin lalu di sekitar Senagang. Lori pasir bertembung dengan kereta pacuan empat roda [Frontier kalau nda silap]. Dua meninggal di tempat kejadian, dan seorang lagi yang selamat masa itu tetapi koma dilaporkan telah meninggal kelmarin. Boleh baca lanjut di SabahKini.net.

Dalam minggu ini juga, aku mendapat khabar ada kemalangan maut di depan pintu masuk UMS-KAL. Pelajar Tahun 3 dari Tambunan. Guru Besar sekolah tempat aku menumpang kasih sekarang ini kenal dengan keluarga arwah.

Semoga roh mereka yang meninggal dalam kemalangan ini mendapat rahmat keampunan dari-Nya. Takziah diucapkan buat seluruh kaum keluarga mendiang dan arwah.. -_-

Ini saja untuk kali ini. Mau bersiap2 ni 'melancong' ke Keningau. Siapa yang mau jumpa di Keningau sempena kedatangan ku ini, bolehlah SMS cepat2.

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!