Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Friday, April 01, 2011

MSS di-'Chibidle'-kan?

Apakah 'Chibidle'? Menurut bakal adik ipar Ika alias SE, ianya berasal dari perkataan Chibi + Doodle. Dua-dua perkataan ni aku nda tahu apa. Kalau noodle, tahulah. Hahaha. Jom tengok MSS dalam rupa/bentuk Chibidle..



Ehh, yang atas ni sapa pula? Mau bagi air minuman tu sama absam / abgsam MSS kah? Macam air bandung ja tu.. Wow, sambil jari tunjuk 'Bagus punya..!' dan mata dikenyitkan di sebelah lagi tau.. Jeng3.. Muahua3!

Bila dua Chibidle ini disatukan, jadilah ia...

Tadaa! Gabungan bakat Genius n Intelligent [kunu lah..] XD


Nota : Pandai SE 'bodek-sambil-kasi-kena' sepupu dan MSS aa.. Walaupun rambut tu macam ada yang sumpak, keseluruhan nampak cantik. Comeng dia kata. Kalau nda, MSS kirim cicak tokek pergi serang belog SE. Hahaha! XD

4 comments:

  1. hahaha..aduh, kelakar bha c ika..coMengnye...^^

    *luvi pun maw ltk d blog lah nie.ha3

    ReplyDelete
  2. @Nur Armilla Mejon,aik..aku lawak? HAHA..btw absam..( uiiseh, nm unik )trimaz wt entry ni..HAHAH

    ReplyDelete
  3. @Nur Armilla Mejon Iya, tu lah, lawliet kata naseb comeng2 juga.. Muahua3!

    ReplyDelete
  4. @syafeika edora Iya, nama unik yang 'peminat' bagi bah tu.. Cuba teka apa 'absam' tu.. Oupsz, jaga2.. Nanti kajen mu tu mengamuk... Hua3!

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!