Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Friday, April 01, 2011

Projek baru MSS : Siri-siri Skema

Angin utama MSS iaitu Penulisan Kreatif melalui sentuhan Karya-Minda-Kritikal [KMK] diteruskan! Sebelum ini, agak banyak juga sentuhan KMK muncul diblog ini. Antara yang paling ngetop ialah karya Apa Khabar Sigu Shuda? Selain itu, berita selingan.. Kalau kamu nda tahu, memang kamu pertama kali lah datang sini. Welcome Newbie Freshie! XD

Projek MSS yang seterusnya dalam kategori KMK kali ini ialah penerbitan Siri-siri Skema atau akronimnya SS. SS juga biasanya bermaksud 'Syok Sendiri'. Dalam sudut pandangan tertentu, maksud Syok Sendiri itu terpakai bagi Siri-siri Skema.

Apa sebenarnya SS [baca lepas ni : Siri-siri Skema] ini? SS ialah himpunan cerita atau kisah yang ditulis agak panjang dan boleh 'digubah' sama ada menjadi sebuah garapan Cerpen, Novotel Novel, Skrip, Diari, Buku Tutorial, Ensiklopedia dan lain-lain yang mampu ia dijelmakan.. Eh, ensiklopedia? Melebih-lebih lah pula, haha!

SS akan dilabel sebagai Karya. Label Karya menghimpunkan karya-karya yang aku hasilkan sendiri. Mungkin ada di beberapa sudut, karya tersebut mempunyai persamaan ilham atau cetusan idea dari orang lain. Mungkin ya.. Namun, bak kata pepatah MSS, Serupa tapi tidak Sama. SttS. lol.



Ohya, suka aku maklumkan kembali, antara projek lain yang aku tengah usahakan diblog kesayangan ini ialah menu Iklan dan menu Koleksi Download-Upload. Menu Iklan sedang berfungsi sepenuhnya. Menu Koleksi D-U, masih dalam pembinaan. Kedua-dua menu ini diletak di bahagian khidmat-masyarakat@samizul.net. Mungkin suatu masa akan datang, aku akan ubah lagi nama ni supaya jadi pendek sedikit, yang lebih sesuai dan menarik.

Pengunjung, jangan lepaskan peluang untuk melihat setiap gambar atau sudut yang ada di blog ini. Amat rugi kalau sekadar baca pos dan berlalu pergi tanpa sempat meneliti apa-apa, ehe..

Bah, sampai di sini dahulu. Pengumuman ini sesuai pada masanya kerana sekarang kita sudah berada di bulan yang keempat bagi tahun 2011. Ada lapan bulan lagi untuk 2011. Seperkara lagi, pengumuman ini tiada sangkut-paut dengan budaya bangang April Fool yang menjadi kelaziman sesetengah orang. Buat lawak kenakan orang nda perlu ada tarikh yang tetap. Tu aku kata bangang. Aku marah ni sebab Google kenakan aku tadi dengan iklan GMail Motion. Aku sumpah Google supaya buka satu cawangan di Sabah. Boleh juga aku jadi Eksekutif didalamnya nanti. Muahua3!

2 comments:

  1. waaahh... makin advance ye skrng.. bah,apa2 pun gud luck ya!

    ReplyDelete
  2. @WanFadhilah Biasa2 ja bah ni Wan, ehe.. Saja menyusahkan diri lagi, muahua3!

    Okay, terima kasih n selamat berjaya juga ya.. =D

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!