Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Sunday, May 22, 2011

CANTIK TAK W/PAPER BARU SAYA?

Petang. Sekadar pengisian ringkas lagi santai. Maaf, ini bukan segmen "Blogger dan Wallpaper Tercantik" okay. Aku cuma ingin tayang tunjukkan wallpaper terbaru di lappy kesayanganku - MSS LaWLiET. Nah, tengoklah puas-puas.. X>

MSS LaWLiET yang semakin seksi, ahaks!

Macam mana, cantik kan? Jangan terkejut kalau paparan desktop ku lain dari yang lain. Abnormal. Biasalah, blogger abnormal kan, muahua3!

Wallpaper ni aku jumpa di blog SyahrilHafiz.Com. Dia salah seorang otai bagi OS Ubuntu yang aku tahu, ehe. Ada beberapa lagi wallpaper yang lain diposnya tu. Silalah klik masuk, window shopping sekejap, dan kalau berkenan rembat saja. Percuma. Tanpa was-was.

Okay lah. Sampai di sini dahulu. Masih penat-penat ni. Baru balik dari outing tadi. Lepas ni kena sambung kerja untuk key-in markah budak-budak. Minggu depan minggu yang terakhir sebelum cuti sekolah bermula.


Nota : Sistem Komen sudah aku tidak tapukkan lagi. Jangan tanya aku kenapa. Tanya mereka yang baik hati, sudi mengomen diblogku ini. Muahua3!

14 comments:

  1. Naa, baru lah ngam ada tempat komen sudah balik. Haha.

    ReplyDelete
  2. hehe..ak kenal da ba pulak ni..hehe..abang ku si ezat kirim salam kunun.. ^_^

    ReplyDelete
  3. ok~bertambahhh kemas n luas ohhh! :DD

    ReplyDelete
  4. Saya stress tiada tempat komen.. Tapi sekarang okay sudah kan..keh²

    Saya macam mau guna ni OS Ubuntu, tapi masih blur. uhuk.

    ReplyDelete
  5. @Fadzmie Mohamad
    Ya, ada sudah.. Sebabnya, demi orang2 yang macam kamu.. Muahua3! XD

    ReplyDelete
  6. @scarletmihuhu
    Comel kan.. Macam 'Ikan Unikon' pula, hua2!

    ReplyDelete
  7. @nong
    Naah, baru kenal aa.. Ehe3.. Aku sebenarnya nda berapa kenal sama kau tapi abang mu tu aku kira lebih kenal lah juga, ehe3.. Waa'laikumussalam.. Kirim salam balik sama dia a. Lama xjumpa bilang, ehe..

    ReplyDelete
  8. @kira kekuri
    Apa yang bertambah kemas n luas tu Kira? Blogku ni? Ngeh3.. X>

    ReplyDelete
  9. @Zurina J.
    Tu aku nda tapuk lagi sebab nanti tambah ramai yang jatuh sakit stress nda dapat ampai komen, muahua3!

    Kau minta tunjuk sama 'si anu' mu tu.. Dia otai tu yau, miaha3!

    ReplyDelete
  10. @samizul.net
    Gahhhhhh!

    Hah? 'Si anu'? Pandai² seja ko bah... keh². Jangan lupa datang gath! Okay!

    ReplyDelete
  11. @Zurina J.

    Cehh, pantas kau a kalau aku kata 'si anu'.. Jaga, nanti silap orang.. Hahaha. Aku macam nda dapatlah 28.. Kalau 29, oklah juga. Tak kelam-kabut bah. Ada hal lagi sini Tenom. Lepas g/royong sekolah, uhu..

    ReplyDelete
  12. @samizul.net
    apa ni si anu, si anu ni? aish!

    Kau nda datang gath??????? ARGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. @Zurina J.

    Hahaha! Iya Zurina, nda aku dapat berkesempatan untuk datang Gath.. Mula2 masa rancang awal2 dulu, memang okay ja. Attend. Tapi last minute, xjadi.. Ngam2 aku sekarang demam tonsil ni, uhu3.. -_-

    Jangan risau, tetap ramai juga tu yang datang memeriahkan. Happy Gathering! =D

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!