Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, May 30, 2011

OTAI BLOG INI KEMBALI AKTIF, HAHA

Assalamu'alaikum dan Salam sejahtera.

Yeahh, kita bertemu lagi! MAAF tiada kemasan terkini dalam dua hari ini [sejak Jumaat]. Kenapa? Sebab, selaku penghormatan kepada beberapa perkara; Beberapa orang geng karas telahpun selamat meninggalkan aku seorang-seorang di alam bujang ni [Hahaha. Nanti sambung pos], Perlawanan Liga-liga Juara [Pasukan yang aku tupa' fanatik sokong kalah kaw-kaw], juga aku agak sibuk mengomen di portal berita www.sabahkini.net dan tidak dilupakan juga, aku - dari jauh - mengikuti perkembangan satu lagi hari bersejarah buat komuniti yang 'mendewasakan' aku di dunia blog iaitu WSB May Gathering. Kepada bos dan geng WSB, MAAF sebab aku nda dapat datang. Malu aku kantoi suara nda macho pagi tu, muahua3!

Tulisan kali ni ringkas ja. Aku tengah memaku punggung dalam Tung Ma. Dalam perjalanan balik ke kampung halaman. Bila sampai nanti, insya Allah aku akan berhikayat lagi di sini. Perjalanan kali ni transit KK. Jumlah jam perjalanan ialah 6. Nyaman eh, haha.

Antara ceritaku nanti ialah apa yang aku ada janji sebelum ini. Bacalah balik pos-pos yang lalu kalau mahu tahu apa, ehe. Tapi biasalah, aku ni baik hati bah. Jadi, aku bagi clue untuk semua teka. Aku ni ada bakat detektif bah juga kan? Muahua3!

Bah ni clue-nya

Baju Korporat Terbaik yang aku ada sekarang, ngeh3..


Okay, sampai di sini dahulu. Flight 12pm. Aku ni nda okay membaca dalam kenderaan yang bergerak. Baca sms pun pening-pening. Bah, selamat bersantai dan menghadapi hari dengan penuh ceria. Salam Kaamatan 2011. Doakan perjalanan kami ku. Jumpa lagi! =D

Nota : Sejak beberapa jam yang lalu, aku ada muat naik video-video yang baikkk punya. Jom tengok di [sini].

8 comments:

  1. Ahhh ini bukan apdet niiii hahaha

    ReplyDelete
  2. macho pn suara mu 2 bilang c jue.
    kahkahkah

    ReplyDelete
  3. selamat berjalan2 ngn Tung Ma.. Tung Ma Best! ehe..apaka

    ReplyDelete
  4. Uhuuuu.. punya santai update... Bangga aku dapat baca. & bangga juga aku dapat dengar suara matchumu di pagi sebelum gerak ke Wasaber's Day keh²

    Apapa pun, selamat kembali mengupdate & selamat sembuh...! :D

    ReplyDelete
  5. @Cinoi

    Aikk, kenapa kunu bukan? Update bah ni Cinoi... Muahua3.. XD

    ReplyDelete
  6. @~NieZa~

    Ekk, iyabah..? Adeii, malu aku sama Nieja juga.. Naseb bilangnya macho kan.. Muahua3! XD

    ReplyDelete
  7. @kreatifbuzz

    Kau kenal kah juga Tung Ma tu Buzz? Muahua3..

    ReplyDelete
  8. @Zurina J.

    Iya, santai kan.. Jarang bah buat update santai. Selalu isu yang serius2 punya kan, miaha3! Aiseh, sikittt lagi aku mau off tu sekali si boss panggil kau. Capat juga pula kau sambut fon.. Terus kedapatan. No way out, muahua3! Kalau aku karaoke tu, kalah tu siapa yang bawa lagu Jamal tu, oho3 X>

    Terima kasih Zurina! =D

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!