Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Wednesday, May 18, 2011

PENGUMUMAN! Sistem Komen Disembunyikan

MAKLUMAN buat para pembaca, pengklik dan penengok weblogku yang tidak seberapa ini, sukacitanya aku umumkan bahawa Sistem Komen di weblog ini telah aku 'sembunyikan'. Ini bermaksud, mereka yang ingin mengomen sebarang tulisan atau artikel di sini tidak akan dapat melakukannya lagi seperti biasa.

Sistem Komen ini aku sembunyikan kerana merasa ianya membazirkan ruang. Seperti biasa, ruang-ruang komen adalah kosong dan sepi. Maka, ada baiknya aku hilangkan ruang untuk komen dan menggantikan ruang itu dengan sesuatu yang lebih masyukk. Lagipun, majoriti besar pengunjung weblog ini ialah pembaca atau mungkin penengok sahaja. Jadi, aku berpendapat sesuatu dari situasi [fakta] ini boleh dimanfaatkan.

Namun, siapa-siapa yang ingin sangat meninggalkan sebarang komen juga, maka ada dua cara yang boleh dilakukan iaitu di ShoutBox dan emel admin@samizul.net. Jika inginkan privasi, maka emel adalah medium yang sesuai. Aku menggalakkan emel digunakan. Aku lebih melayan [memberikan maklum balas] emel berbanding ShoutBox. Aku sudah tulis "Perhatian : Segala..." di atas.

Harap maklum dan terima kasih. ^^,


Nota : Emel pertanyaan mengenai isu kelewatan pembayaran BKNS sudah aku balas. Maaf atas kelewatan. Ada masalah server webmail. Terima kasih pada yang sudi mengirimkan emel tersebut d(^^,)

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!