Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Tuesday, May 31, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU ABG ASHRULMUZANIE, TAHNIAH ANIRAH & AFIFAH!

Assalamu'alaikum dan Salam sejahtera.

Bertemu kembali! Yaa, setelah beberapa jam mengumpul tenaga setibanya dari perjalanan yang jauh, nah tibalah masanya untuk melayan sang weblog, haha. Seperti yang dijanjikan sebelum ni, aku akan kongsi beberapa cerita yang sepatutnya sudah dipos minggu lalu. Sebagai pembuka tirai, tajuk di atas menjadi pilihan. Cukup panjang bukan? =D

Titipan teristimewa buat abang Ashrulmuzanie dan kak Atiyah yang telahpun memulakan pelayaran bahtera di alam rumahtangga, TAHNIAH dan SELAMAT PENGANTIN BARU diucapkan! ;D

Sumber n Kredit buat Ilham

Abang Ashrul merupakan senior mantan JAKMAS KKCD 06/07 UMS iaitu pimpinan sebelum era kami, 07/08 manakala kak Atiyah pula [kalau nda silap lahh] merupakan senior di KKCD juga yang ambil program Perubatan. Waah, senanglah abang Ashrul kalau ada pening-pening, lemah-lemah, penat-penat ni. Nda perlu ke hospital pun, muahua3!

Sumber n Kredit : Ashrulmuzanie

Titipan teristimewa juga buat Anirah Mejon - ehem2 - yang telahpun selamat mengikat tali pertunangan pada 28hb Mei yang lalu. Dengar-dengar dengan orang Pitas. Silap-silap aku kenal mengkali, hua2. Maaf bakal abang ipar nda berkesempatan datang memeriahkan walaupun peluang - melalui jemputan khas - telah dikirimkan, ehe. Masih di Tenom bah waktu tu. Ngam-ngam lagi kena demam tonsil, adoiii.

Titipan teristimewa juga buat Afifah Hussin yang bakal mengikat tali pertunangan esok hari 1hb Jun. Terima kasih ya sudi hubungi nombor telefon dan maklumkan jemputan. Segan pula cakap mau kiriman kad. Lainlah kalau kompom datang, ehe. Ohya, Fifah ialah junior masa di UMS dulu. Ahli Exco AKBA yang mana portfolio AKBA ni di bawah NYDP3. Cepat betul masa berlalu. Rupanya hampir semua geng AKBA era kita hampir tiada sudah di UMS. Badar, Nizam, Azlinda, Sheila, Zainab dan termasuklah Fifah. Tinggal Wiwin lagi di UMS, uhu3.

*Maaf, tiada gambar yang berkaitan. Insya Allah kalau ada, akan dimuat naik juga di sini terutamanya dari koleksi gambar dulu-dulu.

Apapun, aku tetap gembira bertemu dengan kamu semua, walaupun sekejap saja, untuk mencorakkan diari hidup ini. Kenangan terindah bak kata Samsons.

Seperti biaca sebagai tinta kenangan dariku; Dari jauh, dititipkan doa buat kesejahteraan, keredhaan dan kebahagiaan buat kamu berenam.

Moga istana cinta yang dibina mewujudkan bahagia bukan setakat ke anak cucu, tapi hingga nyawa terpisah dari jasad, hingga ditemukan semula di alam abadi.

Selamat Pengantin Baru! Selamat Bertunang! ;D

8 comments:

  1. Saya kenal tu kakak sama abang... Ilham & Fawwaz pun saya kenal...

    Tapi, tapi... Kenapa Fawwaz kelihatan semakin berisi?? Makin sihat? Bahagia barangkali... Silap² dia pun ada calon sudah untuk jadi permaisuri hidupnya... keh²

    Apapa pun, Semoga Allah memberi berkah kepada mereka dan kepada apa-apa yang diberikanNya kepada mereka, serta semoga Allah menghimpun mereka berdua di dalam kebaikan... Ameen...

    ReplyDelete
  2. aiyaa.. buzy kami ary tu, tula abg x dtg..hahaha...

    ReplyDelete
  3. ashrul tu cikgu kan? hehehe.aku kenal dia..klu tak slaah org la

    ReplyDelete
  4. @Zurina J.

    Macam mana kau kenal abg n kakak tu JUe? Kalau Ilham n Fawwaz tu, aku nda hairanlah sebab coursemate mu kan, muahua3. Mengkalilah begitu.. Tu lah kau, lambat2.. Kan melepas.. Hahaha!

    Aminnn!

    ReplyDelete
  5. @syafeika edora

    Adeii, camna juga abg masih di sana.. Kalau nda, bulih juga tulung2 susi piring kan, muahua3!

    ReplyDelete
  6. @Cik Aish

    Emm, tak pasti lah pula kalau dia jadi cikgu sudah sekarang, ehe. Kalau betul kau cam mukanya, tak silap orang lah tu, ehe

    ReplyDelete
  7. Kan aku cakap aku EKSAH dulu.... Diorang Ilham sama Fawwaz geng karasku tu.. keh²

    Punyalaaa... Aku marah ni Sam! Gahhhh!

    ReplyDelete
  8. @Zurina J.

    Oo iyakan pula.. Sana juga yg ada peluang tinggi kau jumpa diorang dua, keh3. Iya meh geng karas.. Bukan kau pemalu meh dulu di SST? Paling pemalu.. Muahua3!

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!