Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, May 23, 2011

SEMAK KEPUTUSAN KPLSPM AMBILAN JUN 2011

Assalamu'alaikum dan Salam sejahtera.

Rasanya ramai sudah yang tahu pasal berita ni. Seingat aku, keputusan untuk Temuduga Terbuka Kursus Perguruan Lepasan SPM [KPLSPM] telah boleh disemak sejak 21 Mei yang lalu. Apapun, aku mau kongsi jugalah, ehe. Sebelum bagi pautan tu, jom layan gambar-gambar hangat dulu.

Ini paparan web Kementerian Pelajaran Malaysia alias MOE. Tengok anak panah tu a..


Bila klik di Pemberitahuan tu, paparan ni akan muncul.. Klik 'Bahagian Pendidikan Guru'.


Hah lepas klik, paparan ni akan muncul. Isikan nombor Kad Pengenalan diruang yang disediakan..


Tada! Ini paparan bila permohonan adalah Dukacita. Siapa-siapa yang permohonanya adalah Sukacita, harap boleh kongsi gambar dan nanti aku muat naik di sini untuk kongsi dengan yang lain.. ^_^

Okay, faham sudah kan. Jadi sekarang, siapa-siapa yang nda kesabaran lagi mau periksa keputusan tu, silalah klik pautan ni; http://www.didik.my/kplspm/

Paparan ni aku ambil masa aku semak keputusan seseorang. Jangan tanya aku siapa. Biarlah rahsia, ehe.


Nota : TAHNIAH kepada yang berjaya! Kepada yang tidak ditawar, kalau mahu kecewa, kecewalah. Tetapi, biar berpada dan yang utama, jangan berputus asa. Semoga yang tidak ditawar mendapat peluang dan rezeki yang jauh lebih baik, insya Allah v(^^,)

Nota ii : Kalau rasa Suka atau ingin Kongsi makluman ni pada yang lain, boleh klik butang Like dan Share ya. Moga bermanfaat! d(^^,)

2 comments:

  1. sy pernah dpt yg sukacita. tp time 2 xpndai prnt skrin lg. pgang komputer pn bgagar. hahaha
    rindunya saat dpt brta masuk mktb :P

    ReplyDelete
  2. @~NieZa~
    Aiseh, jeles pula aku tau, muahua3! Aikk, bagagar pigang komputer.. Macam awal2 millenium pula tu taw, ehe.. Apapun, Tahniah Nieja.. Selamat menjadi Guru, ehe.. =D

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!