Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Wednesday, June 29, 2011

ANGRY BIRDS PUN SOKONG BERSIH 2.0?

Assalamu'alaikum dan Salam Sejahtera.

Aku jadi peminat tegar permainan Angry Birds bila aku dapat bermain dengan permainan popular lagi digilai ramai ini. Alaa, main di Chrome ja, ehe. Teringat pula masa-masa gemilang dan kemuncak bersama Half-Life, Counter-Strike dan Warcraft [termasuklah Defense of The Ancient tu, ehe]. Oh Chess pun masuk senarai juga tapi tu sampai sekarang main lah.. Muahua3!

Okay, jom tengok gambar Angry Birds. Setahu aku, Rovio tiada keluarkan gambar ni. Jadi, ini memang kerja 'photo manipulator', haha.

Sumber n Kredit : tukartiub

Comel kan? Memang ketawalah bila aku nampak ni. Kalau aku ada kemahiran 'photo-manipulation' ni, memang banyak sudah gambar-gambar yang umphhh aku kasi tayang sini. Tapi sayangnya, aku malas. Masih malas, huahua XD

Kalau mahu tengok lagi gambar-gambar kartun, klik pautan atas tu ataupun klik [sini].

Ketawalah sepuas-puasnya sebelum ketawa di-akta-kan / di-haram-kan. Sedutlah oksigen puas-puas sebelum udara di-bil-kan, MUAHUA3! XD

8 comments:

  1. ahaha..
    pandai politik jgk Angry Birds ni.. :D

    ReplyDelete
  2. @Anne Nurain
    Eii jangan kau, lepas ni giliran Transformer tau.. Muahua3! XD

    ReplyDelete
  3. Cumil plak Sir Birdie ni ..kim salam yach:)

    ReplyDelete
  4. @Pink Diva
    Sir Birdie kah nama yang warna kuning? Yang aku tahu, merah, biru, putih n hitam, ehe. Memang comel tapi lawak, hahaha

    ReplyDelete
  5. Opps..!! misunderstanding here..Actually like this

    Cumil plak Sir, si Birdie ni ..kim salam yach:)..

    hehehehe:)

    ReplyDelete
  6. angry birds pun nak berpolitik??lol...hahaha...

    ReplyDelete
  7. @Pink Diva
    Adei, patutlah semacam ja ayat tu.. Fikir namanya kah, hua2.. Boleh bah kirim salam.. Tapi nantilah.. Dia sekarang emo tu, keh3.. X)

    ReplyDelete
  8. @soooooour
    Sebab 'miliknya' pun kena rampas kan, keh3.. X>

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!