Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, June 27, 2011

FOLLOWER KE-300: SANG PENCINTA YANG DILAMUN CINTA?

Assalamu'alaikum dan Salam Sejahtera.

Dalam sedar dan kadangkala buat-buat nda sedar, rupanya angka Follower ku bertambah juga satu demi satu. Sebenarnya, aku sudah lama mahu membuang Widget Follower ni sejak ada masalah di Google Friend Connect hari tu. Tapi, terbantut bila tiba-tiba ramai pula datang Follow. Emm, serba-salah jadinya, haha.

Sesi Promosi Khas kali ni, aku mahu maklumkan siapakah Follower ku yang ke-300. Atas permintaan Bro tu juga, haha. Sebab, dia sengaja tunggu dekat-dekat 300, supaya dia dapat jadi Follower yang ke-300. Macam ni baru lahh walaupun tiada aku promo atau bagi apa-apa hadiah. Bagus, bagus, ehe3.

Jadi, perkenalkan siapakah gerangan Follower ku yang ke-300, yeyeah! \(^_^)/

Jom FOLLOW ramai-ramai terutamanya yang Wasaber tu, haha

Sedikit pandangan peribadi pasal blog Aku Sang Pencinta [ASP] ni, pada mulanya aku fikir dia ni seorang perempuan. Apa ndanya bila ada pos baru, mesti ada gambar minah DLSR. Maklumlah, aku pun baru juga Follow dia ni, haha. Kalau kamu seorang yang berjiwa seni dan layannn karya sastera yang santai dan bersahaja, maka blog ASP ni sesuai untuk kamu kunjungi bila rasa bosan membaca blog yang sudah jadi macam portal berita daa kita tengok. Tajuk dan isi pun dalam 80-100% sama, fuhhh. Blog skema macam aku punya ni pun 5x2, selalu buat orang blur atau mati kutu [tu nda ramai Follower, ahaks!].

Okay cukup bagi komen pasal blog ASP ni. Buat bro ASP, teruskan berkarya. Salah satu ciri karya yang bertambah baik ialah apabila pengkarya dapat mengambil pengajaran [pembetulan] dari kelemahan, kesilapan karya-karya yang lalu. Jadi utamakan pembaca atau pengomen yang selalu memberikan input dan fokus terhadap tulisan/karya kamu ya!


Seskema-skema blogku ni, dapat juga lepas angka 300 orang.. Kelab Peminat pula, dalam 230 sudah Ahli Seumur Hidupnya, ahaks!

Apapun, aku bersyukur sebab dalam kalangan Follower ni lah yang banyak memberikan sokongan dan dorongan terhadap apa-apa usaha yang aku dan blog ini lakukan. Aku mungkin bukanlah seorang Follower yang baik dan berkualiti tinggi tetapi insya Allah aku akan jadi pengomen yang berkualiti untuk tulisan atau karya yang kamu kongsikan. Kepada sebilangan Follower yang aku balas kunjungan Blogwalking, aku rasa rugi kalau singgah blog kamu tanpa meninggalkan komen terutamanya yang rajin tinggalkan komen. Komen di tulisan [post] okay, bukan yang rajinnya hanya di ShoutBox tu. [<--- kejam gilak ayat]

Muahua3! XD

11 comments:

  1. wah...tahniah dah ramai follower... tu tandanya bro dah semakin diminati...

    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. muahahahhahah...


    aku juga tuh wahhhh best2...
    apapun ging salute dan tQ jak di kepala..

    Aku suka orang komen karya aku sebab aku masih hijau, brbloging masih baru, bekarya masih belajar2.. thats y aku perlukan komen...

    waahhahahhahahah thanks bro..

    ReplyDelete
  3. @alif ismail

    Terima kasih x2, ehe.. Harap2 begitulah, semakin ramai yang minat, ahaks! XD

    ReplyDelete
  4. @Sang Pencinta
    Iyaa, kau lah tu SP, keh3.. Okay bah tu.. Terima kasih banyak2 juga sebab sudi Follow blogku yang nda seberapa ni n tunggu jadi yang ke-300, ehe..

    Iyup, tu lah aku kata atas tu; Utamakan blogger yang datang bagi input/komen pasal isi karya terutamanya yang rajin tu. Ramai tu awek aku tengok datang mengomen. Bagus tu. Orang perempuan kan, ehe.

    Berkarya ni nda kira umur. Yang penting bagaimana kita berkarya; tujuan, isi, cara/sikap kita. Budak2 belum masuk sekolah pun ada sudah yan tulis/gubah lirik/lagu, kan..? ^^,

    ReplyDelete
  5. Tahniahh.
    Maknanya kena selalu apdet supaya kami tidak tertunggu tunggu hahhaa

    ReplyDelete
  6. ish..mana ade hampeh... ok ape header tuh..ade identiti sendiri...!!

    gud luck!!

    ReplyDelete
  7. naaa..samizul, kambang2 ba si pencinta ni..;D wah, sptutnya aku tu yg follower ke 300, tp terawal sikit ba jd follower ko.hahhaa..;D btw. karangan ni pencinta mmg pencinta punya style laa...byk2 kali aku baca, baru fhm. mendalam btul makna..go go pencinta;D

    ReplyDelete
  8. @Cinoi Lavigne
    Terima kasihx x2! Aiseh, selalu bah juga aku Update.. Hujung minggu kau nda on9 kan. Tu terlepas, ehe3.. X)

    ReplyDelete
  9. @alif ismail
    Ehe.. Iyakan, ada identiti sendiri juga.. Terima kasih x2 d(^^,)

    ReplyDelete
  10. @misya mialen
    Iya, memang mau kasi kambang2 tu dia, ehe. Ehh, iyakan.. Macam kau pula yang mau kasi genap 300 tu, ehe.. Naa, kenapa kau lambat sis, hua2.. XD

    Iyup, memang banyak corak/gaya penyampaiannya. Kadang rasa agak tinggi cuma tu lah yang ada bikin kureng sket, merapu2 tu.. Tapi tu kira gaya juga, kan.. Hua2..

    ReplyDelete
  11. bestnye.. ;) d review kat blog abg ;)blog wan tk d review ke?? hehe..

    btw,, tahniah!! da ramai follower.. jealous (~_~)

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!