Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, June 11, 2011

JAWAPAN UNTUK ISU KATAK-SARDIN, CACING-MINUMAN COKLAT

Assalamu'alaikum dan Salam Sejahtera.

Kembali ke segmen sesi Backlink-Trackback MSS, ehe. Sesi ini bakal aku masukkan secara rasmi dalam projek Siri-siri Skema yang mana bila aku jadi malas untuk mengulas pasal sesuatu isu, aku akan buat macam yang sekarang ini lah. Lagipun, ini cara aku untuk menghargai dan menyebarkan maklumat yang aku rasa mempunyai kewajaran yang tinggi untuk dikongsi dari alam blogger.

Selamat Membaca!

Sumber n Kredit : jiwemude

Nota : "Wordless Saturday" edisi malam Ahad..? Hahaha

4 comments:

  1. @Zurina J.

    Aik, apa yang kau nda faham ni Jue.. Hahaha

    ReplyDelete
  2. Aku baca, author jiwemude tu bilang isu tu lama suda. Bila tu ging? Memang betul-betul lama sudah ka? Adeh. Macam baru aku tau pula ni.

    ReplyDelete
  3. @Fadzmie Mohamad

    Iya, memang lama sudah tapi setahuku, dalam tahun ni yang mula aku tahu sebab pernah nampak hangat dulu di Notes FB. Aku baca ja tapi malas2 lagi heboh2 di blog. Bila jumpa pos jiwemude ni, baru ada semangat kasi heboh. Siap kasi masuk di apesal lagi, hahaha

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!