Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Monday, July 11, 2011

AKU DAN BERSIH: MENJELANG HARI PERHIMPUNAN [2/2]

Assalamu'alaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Kembali ke bahagian terakhir dalam siri ini. Kali ni, perkongsian maklumat tentang penganjuran BERSIH 2.0 di Sabah sebelum perhimpunan berlangsung. Ini antara apa yang aku ketinggalan. Jom layan copy-paste yang panjang ni.. d(^^,)

1/5

2/5
3/5
4/5
5/5

Sumber: [KLIK]


Baca juga AKU DAN BERSIH: MENJELANG HARI PERHIMPUNAN [1/2]

6 comments:

  1. Jadi apa cerita Bersih di KK? Aku tiada turun ni. Aku dengar cerita macam tiada apa-apa ni. Haiya.

    ReplyDelete
  2. No wonder lah lama tak update..Sir Samijul busy rally-ing rupanya..hehehe:)

    Sandakan takda pula rally..hmmm

    ReplyDelete
  3. @Fadzmie Mohamad
    Biasa2 ja.. Tapi ada perubahan tempat lah.. Yang siuk tu, SAPP sapot BERSIH Sabah yang diketuai oleh Atama. Masa berlangsung, tiada juga yang teruk macam di Semenanjung. Aunty Bersih tu, aku nampak juga tapi belum tonton lagi videonya. Muncul di FB, ehe.

    Aku pun nda dapat turun. Pokai ni, sob3..

    ReplyDelete
  4. @Pink Diva
    Sibuklah juga sket2, muahua3.. XD Sheng nda baca part 1 ni, ehe3..

    Kalau ada di Sandakan, Sheng turun juga? Kudat, aku seorang ja turun kejap.. Muahua3! XD

    ReplyDelete
  5. @samizul.net..

    Ahh i see..is the reason why you disappeared recently..(done read part 1)hehehe...

    Kalau ada di Sandakan pun tak boleh join gak,bahaya vha urank2 di sini,silap hari bulan kena "lagut" kita..hahaha!!!

    ReplyDelete
  6. @Pink Diva
    Good! d(^^,) Muahua3.. XD

    Aiyaa.. Jangan lah bah sorang2.. Bawa lah Mr. Hubby sekali jalan2, keh3..

    Bandar Sandakan lagi ni bandar utama Sabah yang belum aku singgah, uhu..

    ReplyDelete

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!