Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, August 27, 2011

BELUM ADA AKAUN GOOGLE+? NAK CUBA? ;D

Assalamu'alaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Seperti yang aku war-warkan sebelum ni di Facebook, aku sudah dapat menggunakan Google+ selepas mendapat Jemputan dari bos WSB - Alfian J. Blog beliau boleh di lawat di sini.



Alhamdulillah. Aku rasa berbesar hati dan sangat berterima kasih kerana kesudiannya. Sejak mula hangat diperkatakan tentang awal kemunculan satu lagi konsep laman sosial yang baharu ini, aku mula memasang angan untuk menggunakannya. Pasang harapan dapat guna Google+ sebelum ianya terbuka untuk diguna umum.

Masa awal-awal tu, ada beberapa orang kenalan [yang kenal/jumpa di alam maya ja] yang sudah test power dengan Google+ ni. Ada juga yang menawarkan diri untuk mengirimkan Jemputan tu tapi aku malas untuk memintanya. Biar aku mohon sendiri dengan Google+ dan tunggu kalau kuota dibuka semula untuk percubaan ni.

Okay, jom tengok dua tiga kerat gambar yang sempat aku rakam untuk tatapan bersama





Sempena kemasukan aku ke Google+ ni, aku dapat 150 kuota orang untuk dijemput masuk Google+. Jadi, aku buka kuota 50 - 75 yang terawal KEPADA SEMUA pengunjung blog ini untuk menerima Jemputan Google+.

Sila berikan nama [nama betul digalakkan] dan emel Gmail kamu di ruangan komen bawah ni okay. Jangan lupa Kongsi-kan pos ni sekali kepada rakan-rakan lain supaya diorang pun dapat masuk Google+.

Selepas kuota tu penuh, bakinya aku peruntukan untuk beberapa komuniti yang aku fokus menyertainya seperti WSB [Wasaber], Alumni SMATS, PBMDK dan lain-lain. Tapi mungkin kuota tu sudah sedikit berbanding yang awal ni. Jadi, cepat-cepat lah ya, ehe.

Lepas tu, kalau sudah daftar Google+, jangan lupa Add aku di Circle kamu pula. Boleh tengok Sidebar sebelah kanan ni ataupun masuk ke profil Google+ ku di http://gplus.to/samizul


Semoga bermanfaat! ;D

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!