Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Thursday, August 11, 2011

JELAJAH KE PAPARAN PENGGUNA [UI] BAHARU BLOGGER

Assalamu'alaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Seperti yang diwar-warkan sebelum ini [sekitar awal tahun ni kalau tidak silap], Blogger telahpun mengumumkan Paparan Antaramuka Pengguna [User Interface atau UI] Blogger yang baharu.

Kemudian, pembaharuan ini boleh digunakan di Blogger in Draft [BID], tetapi masih belum menyeluruh. Maksudnya, ada pengguna yang dapat lihat pembaharuan itu bila log masuk di BID, ada yang tidak.

Kemudian hari ni, apabila aku mendapat tahu yang Blogger akan membuat Penyelenggaraan Berjadual [Scheduled Maintenance], barulah aku terfikir semula mengenai UI baru di BID tadi.

Selepas pulih semula, aku pun terus log masuk ke BID, dan hasilnya aku tidak kecewa!

Jom tengok jelajah ringkas aku di UI baru Blogger di BID:-











Nota:
- Ni masih dalam Draf. Klik BID untuk ke Blogger in Draft.
- Ada lambat sikit rasa masa loading
- Right-click kalau gambar nda jelas

Bila usha2 ni, terus jatuh sinta eh.. Kasi jadi Default terus BID ni, hua2!

Jangan lupa klik +1 dan Kongsi berita ini kepada kenalan lain okay..! =D

Aku sudah mula menjelajah. Kini, giliran anda pula! ;D

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!