Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, August 27, 2011

KEMBALI AKTIF, YEAH!

Assalamu'alaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Hampir genap dua minggu blog kesayangan ini tidak diceriakan dengan sebarang tulisan ataupun pos terkini. Mungkin kerana pengalaman menggunakan liputan Celcom Broadband dalam beberapa minggu yang lalu dirasakan "paling teruk sejak 2008", tidak hairan jika ia mampu membunuh mood atau angin untuk menulis. Mungkin modem lama ingin bersara.

Paling-paling pun bila line okay, barulah mengemas kini beberapa perkara di blog terutamanya iklan dari Churp2, satu-satunya iklan berbayar yang berjaya membuatkan aku mengekalkan kewujudannya di sini. Nuffnang dan Says telah lama aku tinggalkan kerana aku berpendapat adalah lebih baik dua benda ini digantikan dengan sesuatu yang lebih baik dan memberikan manfaat.

Kalau ada gambar yang menarik perhatian kamu yang terpampang di sini, jangan lupa klik untuk mengetahui tentangnya okay.. ;-)

Dalam tempoh tu juga, aku sempat mewujudkan laman web [weblog] rasmi bagi Alumni SMATS. Laman ni masih dalam proses pembangunan dan diharap dapat memberikan anjakan paradigma buat agenda Alumni SMATS. Jadi, kebanyakan masa yang mana bila aku dapat online dengan baik, akan digunakan untuk meneruskan proses tambah baik laman tersebut.

Terbaru, aku sudah mendapat jemputan untuk Google+ yang kini masih lagi ditahap Beta atau Percubaan yang terhad. Maksudnya, untuk mendaftar atau menggunakan Google+, seseorang itu perlu menerima jemputan daripada seseorang yang telah sedia berdaftar di Google+. Itupun bergantung dengan bilangan kuota yang ditawarkan pada satu-satu masa.

Aku sudah menambah widget khas untuk menayangkan akaun Google+ ku. Boleh tengok di sebelah kanan. ;-)

Terima kasih buat para pengunjung khususnya pengunjung yang "bila rindu, ku lawat blogmu" dan lebih manis meninggalkan komen dan pautan untuk memudahkan aku membuat kunjungan balas di kemudian hari. Maaf atas kekurangan ini, ehe.

Cukuplah sebagai mukaddimah kali ini. Selamat Menunaikan Ibadah Puasa dan Selamat Beramal di fasa paling genting dan kemuncak di bulan Ramadhan al-Mubarak ini. Jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!