Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, September 10, 2011

SELUAR DALAM 1MALAYSIA?

Assalamu'alaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Ini betul-betul mengujakan aku. Apa tidaknya, setelah kejayaan Klinik, Kedai, Menu, Netbook dll yang dinamakan melalui konsep 1Malaysia, kini muncul pula Seluar Dalam 1Malaysia.

Sumber n Kredit: [FB] Sudahkah anda memilikinya satu..?

AMARAN: Aurat lelaki. 

Aku nda pasti sama ada gambar ni hasil kerja orang yang nakal tapi menurut beberapa sumber lisan, produk ini telah muncul di kedai-kedai.

Mungkinkah kelengkapan pakaian luar dan dalam untuk orang perempuan bakal menyusul? Biasalah sekarang, apa yang ada atau berlaku pada orang lelaki, orang perempuan pun tidak mahu ketinggalan dan mengalah.


Nota: Aku pakai Boxer. Jadi, jangan suruh aku beli yang ni.. XD

u/p: Jangan tanya aku sama ada pendukung/penyokong konsep Gagasan 1Malaysia memakai ini untuk menambahkan semangat patriotik dan sokongan kepada konsep tersebut atau tidak. Nanti kita dikatakan menghuru-harakan negara, masuk Ikut Suka Aku alias ISA. MUAHUA3! XD

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!