Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Sunday, October 02, 2011

60 TAHUN: SELAMAT ULANGTAHUN PAS!

#Tulisan (post) ini adalah yang ke-515. ^^,

Assalamu'alaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Sumber n Kredit : PAS

Aku ingin mengambil kesempatan, walaupun agak terlewat, untuk mengucapkan Selamat Ulangtahun Ke-60 Parti Islam Se-Malaysia (PAS) dan TAHNiAH kerana berani gagal untuk berada dan terus ada di persada politik negara Malaysia ini.

Aku bukanlah seorang muslim yang cukup baik tetapi aku tetap terus menyokong perjuangan PAS, yang termampu sebaik mungkin.

Takbir!!!


Nota: Kalau aku keraja kerajaan sekarang ni, siaplahhh.. Oit, ni bukan office hour lahh.. MUAHUA3! XD

No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!