Paparan Paling Seksi Sakti | Skrin 1280 x 800 | Browser Mozilla Firefox | OS Ubuntu Linux

FIDE WOMENS WORLD CHESS CHAMPIONSHIP 2017 (TEHRAN)

Saturday, January 19, 2013

THE ULTIMATE JUNGLE FIGHT (1)

The ULTIMATE JUNGLE FIGHT merupakan Tournament ataupun Pertandingan sesama ahli kumpulan Jungle Team di Chess.com

Apa yang menarik sangat pasal pertandingan ini sampai aku mahu memberitahunya di sini?

Ya, kerana ini adalah pertandingan pertama di internet yang aku sertai! Lepas ni mungkin malas-malas sudah, haha. XD

Ini serba sedikit maklumat tentang pertandingan:-

Started on January 7, 2013 4:13 AM
Round: 1
Players: 44      
Time Control: 3 days/move
Max Group Size: 4      
Rating Range: Open
# Advance: 2      
Tie Breaks: Yes
Points Available: 473      
Games Rated: Yes

Aku berada di dalam Kumpulan 6 dan bermain (lawan) dengan tiga orang (dalam kumpulan yang sama) secara serentak kesemuanya. Setiap lawan, ada dua pusingan (White-Black). Ini bermaksud, jumlah perlawanan bagi setiap pemain ialah enam.

Name: msslawliet
Country: Malaysia
Rating: 1337 (masa mula-mula daftar pertandingan ni)

Pairings (14.01.2013)





Standings (14.01.2013)




Ni pula kedudukan terbaik yang sempat aku snap (15.01.2013). Biasalah turun-naik sebab perlawanan masih berlangsung kecuali mereka yang sudah habis enam perlawanan.















[Pairings + Standings]
 
Okay, sekarang aku akan paparkan setiap perlawanan mengikut perlawanan yang keluar dahulu keputusannya, berserta komen bagi suatu gerakan / posisi. Kira ala-ala analisis lah ni tapi mengikut ingatan dan kefahaman sedia ada ;D Untuk kali ini, mula dengan Keputusan 1 dahulu..

KEPUTUSAN 1


No comments:

Post a Comment

Saya mengalu-alukan komentar anda semua. Terima Kasih!